ریاست دانشگاه بزرگمهر قاینات خبر داد:

رقابت 1734داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۷ در دانشگاه بزرگمهر قائنات

قاین (پانا) ـ ریاست دانشگاه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بزرگمهر قائنات از رقابت 1734 داوطلب آزمون کنکور سراسری سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در این شهرستان خبر داد

کد مطلب: ۸۳۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 1734داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۷ در دانشگاه بزرگمهر قائنات

دکتر محمد حسین شفیعی ریاست دانشگاه بزرگمهر قائنات با اشاره به آغاز ماراتن کنکور از صبح روز پنج شنبه 7 تیرماه در سراسر کشور ، اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در شهرستان قاین با رقابت 1734 داوطلب در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، هنر، تجربی، زبان‌های خارجی و علوم انسانی در دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار می‌شود.

وی با بیان این که امسال نیز مانند سال های گذشته بیشترین داوطلبان در شهرستان قائنات را داوطلبین گروه تجربی تشکیل داده اند افزود: از مجموع داوطلبین کنکور 1058 داوطلب زن و 676 داوطلب مرد هستند، که تعداد 136 داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه 7 تیر ماه به رقابت می پردازند که 47 نفر از این تعداد زن و 89 نفر آن ها مرد هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه گفت: امسال آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز در صبح پنج‌ شنبه همزمان با گروه ریاضی انجام خواهد شد و در این آزمون 389 نفربا یکدیگر به رقابت می پردازند که 232 داوطلب زن و 166 داوطلب مرد حضور دارند.

رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر نیز با حضور 154 نفر شامل 115 داوطلب زن و 39 داوطلب مرد در عصر روز پنج شنبه برگزار می شود.

شفیعی درادامه بابیان این که داوطلبان در گروه علوم تجربی صبح روز جمعه 8 تیربا یکدیگر به رقابت می پردازند گفت:دراین رشته775 داوطلب حضور دارند که486 داوطلب زن و 289 داوطلب مرد هستند.

وی خاطر نشان کرد: آزمون گروه آزمایشی زبان‌ های خارجی عصر جمعه برگزار می‌شود و در این آزمون 271 داوطلب که 178 نفر آن ها زن و 93 نفر مرد هستند حضور داشته و رقابت خواهند کرد.

شفیعی ادامه : در رقابت کنکور امسال درقاین 1 داوطلب معلول ، 1 داوطلب نابینا و 1 داوطلب کم بینا نیز حضور دارند.

ریاست دانشگاه بزرگمهر و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بزرگمهر قائنات ضمن تقدیر وتشکر از فرمانداری،نیروی انتظامی ،مجموعه شهرداری وآتش نشانی ،اداره برق،شبکه بهداشت ودرمان، اورژانس115، دانشگاه پیام نور قاین وآموزش وپرورش که در برگزاری آزمون با دانشگاه بزرگمهر قائنات همکاری دارند گفت: امسال در مجموع حدود200 نفر از عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی،عوامل ستادی وپشتیبانی در امر برگزاری کنکور همکاری خواهند داشت.

.وی افزود:دانشگاه بزرگمهر قائنات امسال برای اولین سال میزبان داوطلبین کنکور سراسری بوده که سعی بر آن شده که برای کاهش استرس وبازدهی بهتر داوطلبین اکثرعوامل اجرایی کنکور پرسنل مقطع متوسطه دوم آموزش وپرورش باشند و. همچنین برای رفاه حال همراهان داوطلبین تمهیداتی اتخاذ شده است.

رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات از کلیه داوطلبین خواست تا در روز برگزاری کنکور حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور یافته واز همراه داشتن وسایل اضافه از جمله تلفن همراه،جزوه ،وسایل تیز وبرنده و... خودداری نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار