ستاره پولدارک بر صحنه تئاتر لندن

تهران (پانا) –- هنرپیشه سریال «پولدارک» در نقش یک تروریست عضو ارتش آزادی‌بخش ایرلند بر صحنه تئاتر ظاهر شد.

کد مطلب: ۸۳۲۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ستاره پولدارک بر صحنه تئاتر لندن

به گزارش تلگراف، «آیدن ترنر» ستاره 34 ساله ایرلندی سریال «پولدارک» در نمایش جدید خود نقش یک تروریست خشن را بازی می‌کند.

«ترنر» که با بازی در نقش «کاپیتان راس پولدارک» به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است، در تازه‌ترین نقش خود در نمایش بحث‌برانگیز «مارتین مک دونا» به نام «ستوانِ آینشمور» نقش «پادریک دیوانه» را ایفا می‌کند که یک عضو ارتش آزادی‌بخش ایرلند و یک تروریست است. ناخن‌کشی هم جزو کارهای پادریک در این نمایش است.

مایکل گرندج که کارگردانی محصول جدید کمپانی «وست اند پروداکشن» را برعهده دارد از نشان دادن صحنه‌های وحشتناک هیچ ابایی ندارد. او درباره این اجرا می‌گوید: همه چیز طبق نوشته مک دونا اجرا می‌شود؛ از مثله کردن آدمها گرفته تا شلیک به سرشان.

آیدن ترنر نیز در مصاحبه‌ای با دیلی میل از ایفای نقش در یک تئاتر ارزشمند که در یکی از زیباترین سالن‌های تئاتر لندن به صحنه می‌رود ابراز خرسندی کرده است.

نمایش«ستوانِ آینشمور» از 23 ژوئن در «نوئل کراود» لندن افتتاح شد.

مجموعه تلویزیونی پولدارک که درخشش این بازیگر ایرلندی را به دنبال داشت یک درام بریتانیایی- آمریکایی است که نخستین‌بار در ۸ مارس ۲۰۱۵ از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش شد. ۸ قسمت نخست این سریال براساس رمان تاریخی پولدارک نوشته وینستون گراهام و با اقتباس دبی هورسفیلد و به کارگردانی ادوارد بازالگت و ویل مک‌گریگور ساخته شد. پخش فصل چهارم این سریال دو هفته پیش از شبکه BBC1 آغاز شده است.

ایدن ترنر در نقش کاپیتان راس پولدارک، النور تاملینسون در نقش دملزا پولدارک، جک فارذینگ در نقش جرج وارلگان، لوک نوریس در نقش دکتر دوایت اینس، هایدا رید در نقش الیزابت وارلگان، کایل سالر در نقش فرانسیس پولدارک، گابریلا وایلد در نقش کارولین پنونن از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

داستان فیلم از سال ۱۷۸۳ آغاز می‌شود که راس پولدارک از جنگ استقلال آمریکا به خانه بازگشته است. خانه‌ای که در بحران و رکود فرورفته است. راس پس از بازگشت با شرایط ناامید کننده‌ای روبه‌روست و در غیاب او پدرش فوت کرده، خانه و معادنش ویران شده و نامزدش که از دوران کودکی او را دوست داشته با پسر عمویش نامزد کرده است. او اکنون احساس می‌کند که همهٔ چیزهایی که دوست داشت به او خیانت کرده‌اند. راس تصمیم گرفته کارهای جدیدی را آغاز کند و به زودی دشمنانی جدید و هم‌چنین یک عشق جدید را در جایی پیدا می‌کند که انتظارش نمی‌رود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار