افزایش ساعت کاری شعب تأمین اجتماعی برای پاسخگویی به متقاضیان بخشودگی جرائم بیمه‌ای

تهران (پانا)‌ - معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت براساس مصوبه هیأت وزیران آخرین مهلت استفاده از تسهیلات مقرر در قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب ١٠ تیرماه خواهد بود و از تمامی کارفرمایان دارای بدهی دعوت می کنیم که از فرصت باقی مانده برای استفاده از این قانون استفاده کنند.

کد مطلب: ۸۳۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ساعت کاری شعب تأمین اجتماعی برای پاسخگویی به متقاضیان بخشودگی جرائم بیمه‌ای

به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی، محمدحسن زدا اظهار کرد: به کارفرمایان متقاضی استفاده از قانون بخشودگی جرائم پیشنهاد می‌کنیم که مراجعه به شعب و پرداخت یا تعیین تکلیف بدهی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی ادامه داد: به منظور همکاری حداکثری و بهره‌مندی بیشتر کارفرمایان از مزایای مقرر در قانون بخشودگی جرائم، شعب سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور در روزهای نهم و دهم تیر ماه تا ساعت ٢٠ آماده پاسخگویی به کارفرمایان متقاضی استفاده از این قانون خواهند بود.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: گزارش های دریافتی از ادارات کل تأمین اجتماعی سراسر کشور بیانگر استقبال گسترده کارفرمایان و مدیران واحدهای تولیدی از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب است.

وی با بیان اینکه قانون بخشودگی جرائم در سال ٩٥ نیز اجرا شده بود، گفت: در آن دوره حدود ١٠٠٠ میلیارد تومان از جرائم تعلق گرفته به کارفرمایان دارای بدهی به سازمان تأمین اجتماعی مشمول بخشودگی قرار گرفت و پیش‌بینی می‌کنیم که در این دوره نیز شاهد استقبال بیشتری از تسهیلات ایجاد شده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار