معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان

محور اصلی فعالیت‌های تابستانی مهارت‌آموزی و حرکت در جهت تحقق شعار سال است

سنندج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در آیین نمادین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی گفت: محور اصلی برنامه‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان در سال جاری مهارت‌آموزی و حرکت در جهت تحقق شعار سال است.

کد مطلب: ۸۳۲۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
محور اصلی فعالیت‌های تابستانی مهارت‌آموزی و حرکت در جهت تحقق شعار سال است

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و در سالن ورزشی آزادی سنندج برگزار شد؛ با اعلام این مطلب گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، 264 پایگاه برای فعالیت تابستان 97 در سطح استان پیش بینی شده است .

وی با بیان اینکه شعار فعالیت های تابستانی سال جاری « هر دانش آموز یک مهارت» است؛ گفت: هدف از اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سپری کردن بهینه ایام تابستان است .

نریمانی عملکرد استان در تابستان سال 96 را موفق ارزیابی کرد و با بیان اینکه بیش از 85 هزار دانش آموز دوره های مختلف تحصیلی در تابستان سال 96 تحت پوشش برنامه های استانی قرار گرفتند، گفت : در پایان این برنامه و بر اساس ارزیابی صورت گرفته از طریق ستاد استانی، آموزش و پرورش کردستان با کسب رتبه برتر ، مورد تجلیل قرار گرفت .

وی با بیان اینکه برای تابستان 97 نیز 264 پایگاه فعالیت تابستانی مهیا شده است و پیش بینی می شود 90 هزار دانش آموز تحت پوشش فعالیت های تابستانی قرار گیرند، اظهار داشت : این پایگاه ها شامل: 62 مجتمع و کانون ورزشی مدرسه، 30 کانون فرهنگی و تربیتی، 32 پایگاه مدیریت دانش آموزی، 12 پایگاه ویژه دانش آموزان استثنایی و مابقی نیز کانون محلی مستقر در مدارس می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان هم چنین به زمان فعالیت های تابستانی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه فعالیت های تابستانی از 15 تیرماه 97 آغاز و تا پایان مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت : فعالیت تابستانی 45 روز کامل است .

وی از اوقات فراغت به عنوان یک فرصت نام برد که در صورت عدم بهره گیری از آن به تهدید تبدیل می شود، گفت : اساس فعالیت های تابستانی بر مبنای مهارت آموزی است و در این راستا دست اندرکاران با همکاری خانواده باید سعی و اهتمام خود را برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها بکار گیرند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در پایان از مشارکت و همراهی دستگاه های فرهنگی استان در اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار