درخواست شورای شهر برای ساماندهی آرامگاه شهدای مشروطه

تهران (پانا) - الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران، ساماندهی آرامگاه شهدای مشروطه را از سازمان زیباسازی خواستار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
درخواست شورای شهر برای ساماندهی آرامگاه شهدای مشروطه

فخاری در جریان هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تذکری که در رابطه با آرامگاه مشروطه که سال گذشته داده بود گفت: سال گذشته تذکری را مبنی بر شرایط نامناسب آرامگاه شهدای مشروطه ارائه دادم و شهردار وقت تهران اعلام کرد ملک تمک شده است و تنها باید سازمان زیباسازی اقداماتی را در راستای مرمت و بازسازی این مجموعه انجام دهد.

وی گفت: منتها از آن زمان تا به امروز نه تنها اقدامی انجام نشده ، بلکه شرایط بدتر شده است و تخریب بیشتری این مجموعه پیدا کرده است.

احمد مسجدجامعی نیز در ادامه با اشاره به اوضاع نابسامان مزار گروهی از نویسندگان در ضلع جنوبی باغ شاه بیان کرد: سال گذشته و همزمان با 17 مرداد گروهی از خبرنگاران و اهالی رسانه به همراه تعدادی از مسئولان شهری در این مجموعه حضور پیدا کردند و وعده‌هایی مبنی بر بهسازی این محل به آنها داده شد. با وجود گذشت یک‌سال متاسفانه اقدامی در راستای ساماندهی این مزار انجام نشده و شرایط به مراتب بدتر شده است.

عضو شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد: مدیریت شهری هر چه زودتر و در آستانه روز خبرنگار اقدامی را در خصوص ساماندهی این مزار انجام دهد.

مسجدجامعی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به حضور مسئولان برای آرام‌ کردن مردم و رفع دغدغه‌های آنها اظهار کرد: روز گذشته در خبرها آمده است وزیر ارتباطات با حضور در پاساژ علاءالدین ضمن اطلاع از مشکلات کسبه و گفت‌وگو با آنها وعده‌هایی را نیز به آنها داده است.

وی تصریح کرد: این اقدام از دو جهت قابل قدردانی است: یکی فاصله نگرفتن مسئولان از مردم و دوم ارائه راه‌حل در خصوص رفع مشکلات کسب است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اعلام اسامی 40 شرکت که از ارز دولتی برای واردات موبایل استفاده کرده‌اند اقدام قابل تقدیری است و این شفافیت می‌تواند در مهار یک نابسامانی شهری موثر باشد و این اقدام می‌تواند یک الگو برای مدیران شهری و دولتی باشد.

سید محمود میرلوحی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از قهرمانان تیم ملی ارزشمند فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال بسیار غیرتمند و خوب بازی کردند و در طراز یک تیم جهانی قرار داشتند و از مردم تهران درخواست می‌کنیم استقبال خوبی از عزیزان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار