پیکر کلیه جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج آماده تحویل است

تهران (پانا) - مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیکر کلیه جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج در شرایط تحویل به خانواده‌ها قرار گرفت، گفت 61 پیکر تاکنون به خانواده‌ها تحویل شده و پنج پیکر دیگر نیز آماده تحویل است که طی روزهای آینده با هماهنگی با خانواده‌ها تحویل خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۲۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیکر کلیه جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج آماده تحویل  است

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، کامروز امینی با بیان اینکه آخرین نتایج آزمایش بر روی نمونه بافت‌های انسانی، جمع‌بندی کدهای شناسایی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های دریافتی اخذ شده است، گفت: پیکر کلیه جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج در شرایط تحویل به خانواده‌ها قرار گرفت.

امینی تصریح کرد: 61 پیکر تاکنون به خانواده‌ها تحویل شده و پنج پیکر دیگر نیز آماده تحویل است که طی روزهای آینده ضمن هماهنگی با خانواده‌ها تحویل خواهد شد.

وی با عرض تسلیت مجدد به بازماندگان سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج اظهار کرد: پیکر تمامی ۶۶ مسافر و خدمه سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج در شرایط تحویل به خانواده‌ها قرار گرفته است که این اقدام متعاقب اخذ آخرین نتایج آزمایش‌های ژنتیک، جمع‌بندی بافت‌های انسانی و بررسی کارشناسی بر روی تمامی محموله‌های ارسالی انجام شده است.

این مقام اجرایی تاکید کرد: تصمیم‌گیری نهایی جهت پایان عملیات جستجو به عهده مدیریت بحران استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار