بازدید رئیس مرکز برنامه ریزی آموزش و پرورش از کارگاه آموزشی تأمین و تربیت ارزیابان حرفه‌ای سنجش شایستگی‌های مدیران مدارس

تهران (پانا) - دوره‌های آموزشی تأمین و تربیت ارزیابان حرفه‌ای سنجش شایستگی‌های مدیران مدارس از روز سه‌شنبه، 29 خرداد تا31 خرداد به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس مرکز برنامه ریزی آموزش و پرورش از کارگاه آموزشی تأمین و تربیت ارزیابان حرفه‌ای سنجش شایستگی‌های مدیران مدارس

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، دوره‌های آموزشی تأمین و تربیت ارزیابان حرفه‌ای سنجش شایستگی‌های مدیران مدارس، از روز سه‌شنبه، 29 خرداد به مدت سه روز متوالی به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار شد.

اسفندیار چهاربند، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات به همراه محمدحسین سلیمی جهرمی، مشاور خود در محل برگزاری کارگاه حاضر شدند و از نزدیک از روند برگزاری دوره آموزشی مذکور بازدید کردند.

این دوره آموزشی به دنبال فراخوان جذب و تأمین ارزیاب حرفه‌ای مدیر مدرسه و پس از بررسی سوابق و رزومه داوطلبان و مصاحبه حضوری، تشکیل شد.

ارزیابان منتخب در تیرماه سال جاری در استان‌های البرز، تهران و شهرستان‌های تهران مستقر و کار سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای 2000 نفر از مدیران مدارس را بر عهده خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار