جام جهانی 2018؛ بلژیک با جشنواره گل به یک قدمی صعود رسید

تهران (پانا) –بلژیک با پیروزی قاطع مقابل تونس به یک امتیازی حضور در یک هشتم نهایی جام جهانی رسید.

کد مطلب: ۸۳۱۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جام جهانی 2018؛ بلژیک با جشنواره گل به یک قدمی صعود رسید

پنجمین روز از هفته دوم جام جهانی 2018 با برگزاری یک بازی به میزبانی شهر مسکو از گروه هفت آغاز شد.

تیم ملی بلژیک که در اولین دیدار خود با نتیجه‌ای قاطع پاناما را در هم کوبیده بود برای رسیدن به یک قدمی صعود در حالی به مصاف تونس رفت که این تیم آفریقایی با توجه به شکست در هفته اول مقابل انگلیس برای زنده نگه داشتن شانس صعود نیاز ویژه به سه امتیاز این بازی داشت.

بلژیکی‌ها بازی را طوفانی شروع کردند و خیلی زود در دقیقه 6 توانستند به پنالتی برسند تا ادن هازارد دروزاه تونس را باز کند. در حالی که تونس در شوک گل اول بود، روملو لوکاکو در دقیقه 16 گل دوم را وارد دروزاه تونس کرد تا نماینده آفریقا امیدش را تا حدود زیادی از دست بدهد. دو دقیقه بعد تونس توسط برون یکی از گل‌ها را جبران کرد تا امید به اردوی این تیم برگردد، اما بازهم بلژیک توانست برتری کامل خود را بدست آورد و در دقیقه دوم از وقت اضافه نیمه اول بازهم توسط لوکاکو به گل رسید تا نیمه اول 3 بر یک شود.

آغاز نیمه دوم با ادامه برتری بلژیکی‌ها همراه بود و این تیم خیلی زود در دقیقه 51 توسط ادن هازارد به گل رسید تا کار تونس را تمام کند و نماینده آفریقا به ادامه بازی به چشم کمتر تحقیر شدن نگاه کند. باز هم جریان بازی در دقایق باقی مانده در اختیار بلژیک بود و تونس کاملا روحیه خود را باخته بود. دقیقه 90 باتشوایی توانست طلسم گلزنی خود را بشکند و گل پنجم را وارد دروازه تونس کند. تونس یکی دیگر از گلها را در دقیقه 92 جبران کرد اما این برای بازگشت کافی نبود و در نهایت 5 بر 2 شود و با این نتیجه داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد.

با این نتیجه بلژیک 6 امتیازی شد و با قرار گرفتن در صدر جدول به یک امتیازی صعود رسید؛ آنها اگر هفته آخر تنها یک مساوی از انگلیس بگیرند به مرحله یک هشتم نهایی خواهند رسید. تونس هم تقریبا از جام حذف شد، آنها باید امیدوار باشند که پاناما فردا بتواند معجزه کند و انگلیس را شکست دهد تا همچنان روی کاغذ شانس صعود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار