عضو کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران اعلام کرد

آخرین اخبار از طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمن‌سازی سرویس مدارس

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران جزئیات طرح یک فوریتی الزام شهرداری به ارائه لایحه ایمن‌سازی سرویس مدارس را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۳۱۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار از  طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمن‌سازی سرویس مدارس

شهربانو امانی در گفت‌وگو با پانا درباره طرح یک فوریتی الزام شهرداری به ارائه لایحه ایمن‌سازی سرویس مدارس شهر تهران گفت: سال گذشته در ابتدای فعالیت شورای پنجم و در آستانه آغاز سال تحصیلی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های والدین دانش‌آموزان، حمل‌ونقل سرویس‌های مدارس بود و بسیاری از والدین نگران بودند.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اشاره به آمار نگران‌کننده تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در پایتخت گفت: در میان فوتی‌های تصادفات رانندگی در سال 95، 15 دانش‌آموز قرار داشتند که بسیار نگران‌کننده است. با توجه به این موضوع، پروژه‌ای به عنوان پروژه پژوهشی برای ساماندهی سرویس‌های مدارس در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت.

این عضو شورای شهر تهران افزود: بعد از بررسی‌های کارشناسی و جلساتی که با متولیان سازمان تاکسیرانی و ذی‌نفعان حمل‌ونقل مدارس گذاشتیم، طرح یک فوریتی مبنی بر الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمن‌سازی حمل‌ونقل دانش‌آموزان با امضای 18 عضو شورا در جلسه شورای شهر به تصویب رسید. مخالفان هم با اصل طرح مخالف نبودند بلکه با فوریت طرح موافق نبودند.

وی تصریح کرد: سه ماه پیش‌رو فرصت خوبی است که شهرداری تهران با حساسیت بیشتری لایحه ایمن‌سازی حمل‌ونقل دانش‌آموزان را ارائه دهد. البته سرفصل‌هایی هم برای این لایحه درباره آرام‌سازی محدوده مدارس و آموزش رانندگان سرویس مدارس در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار