مردم مواد پروتئینی را از مراکز تحت نظارت خرید کنند

نظرآباد (پانا) - سرپرست اداره دامپزشکی نظرآباد از بازدید مراکز عرضه فراورده خام دامی سطح شهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم مواد پروتئینی را از مراکز تحت نظارت خرید کنند

عادل میرزاپور سرپرست اداره دامپزشکی نظرآباد گفت: در راستای ارائه خدمات برتر به همشهریان عزیز همچون سنوات قبل، اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد اقدامات کنترلی برای تأمین سلامت گوشت مصرفی شهروندان از جمله بازدید و بازرسی از قصابی ها و مرغ فروشی ها،و همچنین آموزش چهره به چهره، آشنایی با بیماری ها و برگزاری جلسات آشنایی با بیماری های مشترک برای روستائیان نموده است.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد در خصوص بازرسی های بعمل آمده از مراکز عرضه گوشت قرمز و سفید اظهار داشت : تذکرات بهداشتی در خصوص نگهداری لاشه گوشت و نیز رعایت تمامی موارد بهداشتی شرایط نگهداری و عرضه گوشت به متصدیان قصابی ها داده شد.

میرزاپور با اشاره به احتمال افزایش تخلفات بهداشتی در ساعات پایانی روز از عموم شهروندان خواست: گوشت، مرغ ،ماهی و... را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و به تاریخ تولید و انقضاء محصولات توجه داشته باشند.

وی افزود: در هنگام خرید گوشت و مرغ بایستی حتماً به مهر و برچسب معتبر دامپزشکی که نشانه تائید و بازرسی تحت نظارت دامپزشکی می باشد توجه کنند.

میرزاپور در پایان به عموم مردم توصیه کرد: برای خرید گوشت و مرغ و ماهی به مراکز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی ، مراتب را از طریق تلفن گویای 1512 و یا شماره تلفن 45383842 به اداره دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار