پنجمین نشست شورای هماهنگی کمیته معاونین مالی و اداری کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار می شود

ارومیه (پانا) - معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه اعلام کرد: پنجمین نشست شورای هماهنگی کمیته معاونین مالی و اداری کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری ارومیه با هدف برون رفت از بحران های مالی از 20 لغایت 21 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۱۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین نشست شورای هماهنگی کمیته معاونین مالی و اداری کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار می شود

حسین اشرفی معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه افزود: پنجمین نشست شورای هماهنگی کمیته معاونین مالی و ادارای کلانشهرها و همچنین کارگروه مدیران درآمد به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: پنجمین نشست شورای هماهنگی کمیته معاونین مالی و اداری کلانشهرها با حضور اعضای معاونین مالی و اقتصادی و مدیران درامد از شهرهای تهران، تبریز، اصفهان ، شیراز ، مشهد، کرج، قم، اهواز، کرمان ، کرمانشاه، رشت، همدان، اراک و زاهدان برگزار می شود.

اشرفی با بیان اینکه پنجمین نشست شورای هماهنگی کمیته معاونین مالی و ادارای کلانشهر با هدف برون رفت از بحران های مالی و بررسی مشکلات مالی موجود درشهرداری ها برگزار می شود، افزود: روش های کسب درآمد پیوسته یکی از دستور العمل ها ی نشست است.

وی با اشاره به اینکه با همفکری و ارتقای تعاملات سازنده معاونین مالی و اداری کلانشهر های کشور در این نشست چالش های مالی پیش روی شهرداری ها بررسی می شود، اظهار کرد: شهرداری ها با یکپارچگی در حل معضلات پیش روی مدیریت شهری و ایجاد درآمدهای پایدار می‌توانند گام‌های موثرتری بردارند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه عنوان کرد: موضوع مالیات بر ارزش افزود، نحوه کسب درآمدهای پایدار از جمله موضوعات قابل بررسی در کارگروه های پنجمین نشست است .

وی خاطر نشان کرد: مصوبات تصویب شده در پنجمین نشست شورای هماهنگی کمیته معاونین مالی و ادارای کلانشهرها به میزبانی شهرداری ارومیه جهت تصویب از طریق دبیرخانه کلانشهر به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود تا در صحن مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار