به دلیل اتهامات اخیر کوین اسپیسی «باشگاه پسران میلیاردر» اکران محدود گرفت

تهران (پانا) - –بعد از ماجراهایی که به بایکوت شدن کوین اسپیسی در هالیوود منجر شد، این بازیگر تابستان امسال با یک فیلم جدید به سینماها بازمی‌گردد.

کد مطلب: ۸۳۰۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
به دلیل اتهامات اخیر  کوین اسپیسی «باشگاه پسران میلیاردر»  اکران محدود گرفت

به گزارش تلگراف، فیلم سینمایی «باشگاه پسران میلیاردر» با بازی کوین اسپیسی ماه آینده به اکران درخواهد آمد. این نخستین حضور اسپیسی بر پرده سینماها بعد از مطرح شدن اتهامات سوء‌استفاده جنسی علیه این بازیگر باسابقه هالیوود است.

فیلم جدید اسپیسی درباره یک پرونده جنایی در سال 1987 است. اکران اینترنتی فیلم از 17 ژوئیه آغاز خواهد شد. به دلیل ماجرای رسوایی اسپیسی اکران سینمایی فیلم محدود خواهد بود که از 17 اوت در چند سالن سینما آغاز می‌شود.

«ورتیکال انترتینمنت» پخش‌کننده فیلم «باشگاه پسران میلیاردر» گفته است: اتهامات علیه اسپیسی در زمان ساخت فیلم هنوز مطرح نشده بود و فیلم دوسال و نیم پیش ساخته شده است. امیدوارم اکران فیلم تحت تاثیر این مسئله قرار نگیرد.

بعد از طرح اتهامات اخیر، اسپیسی از سریال مشهور نتفلیکس «خانه پوشالی» کنار گذاشته شد. «همه پول‌های دنیا» فیلم دیگری با بازی کوین اسپیسی بود که بعد از این ماجرا تمامی صحنه‌های اسپیسی از نو، با حضور بازیگری دیگر (کریستوفر پلامر)، فیلمبرداری شد.

ریدلی اسکات کارگردان فیلم «همه پول‌های دنیا» درباره ماجرای اسپیسی گفت: ما اجازه نمی دهیم بقیه عوامل فیلم به پای یک نفر بسوزند.

در فیلم «باشگاه پسران میلیاردر» اسپیسی نقش «ران لوین» یک هنرمند سابقه‌دار را بازی می‌کند که پایش به یک ماجرای کلاهبرداری در یک شرکت اسم‌ورسم‌دار کشیده می‌شود. انسل الگورت، تارون اگرتون، اما رابرتز، جرمی ایروین، کری الویس، جود نلسون و بیلی لورد دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار