رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش جزو پاسخگو ترین دستگاه های اجرایی استان است

زنجان(پانا)-رهبر طوماری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:آموزش و پرورش جزو پاسخگو ترین دستگاه های اجرایی استان است.

کد مطلب: ۸۳۰۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش جزو پاسخگو ترین دستگاه های اجرایی استان است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان :پاسخگویی یک اصل است و پیش نیاز آگاهی مردم از عملکرد یک دستگاه اجرایی، برقراری ارتباط موثر و مداوم مسئولین با مردم است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران کانال ارتباطی مسئولین با مردم هستند افزود: در طول سال 1396 اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با رسانه ای کردن بیش از 50 برنامه در نقاط مختلف شهر و نیز تهیه گزارش از مسئولین استانی و وزارتی، جزو رسانه ای ترین دستگاههای اجرایی استان بوده است که در هر برنامه ای با تشریح عملکرد حوزه های مختلف اقدام به رسانه ای کردن فعالیت های خود نموده است.

رهبر طوماری افزود:با اشاره به برگزاری 5 نشست خبری مدیرکل و 8 نشست خبری معاونین اداره کل در سال 96 و اجرای طرح ماهر(مدیران ادارات همراه رسانه) اظهار داشت: بنای کار اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی بر رسانه ای شدن تمامی فعالیتهای آموزش و پرورش است و در این راستا ایجاد ارتباط مداوم با رسانه ها از طریق روسای ادارات و معاونین اداره کل در دستور کار قرار دارد.

طوماری میزان اخبار درج شده در خبرگزاری ها و نشریات استان در حوزه آموزش و پرورش در سال 96 را بالغ بر 200 خبر برشمرد و گفت: پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان با درج میانگین روزانه 3 خبر در سال قبل بطور متوسط روزانه بیش از 1500 بازدید کننده داشته اس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار