رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد

پرونده «تجاوز در ایرانشهر» در مرحله تحقیق قرار دارد

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی ناجا جزئیات بیشتری از پرونده تجاوز در ایرانشهر را تشریح و اعلام کرد این پرونده در مرحله تحقیق قرار دارد و ماجرا آن‌طور در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده بود، نیست.

کد مطلب: ۸۳۰۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پرونده «تجاوز در ایرانشهر» در مرحله تحقیق قرار دارد

به گزارش روابط عمومی پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه همایش سراسری روسا و فرماندهان پلیس آگاهی درخصوص سرانجام پرونده تجاوز در ایرانشهر توضیح داد: این پرونده از سوی مأموران پلیس آگاهی در دست بررسی است اما ماجرا آنطور که در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها مطرح شده نیست و پلیس این مطالب را تأیید نمی‌کند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: با توجه به اینکه پرونده مذکور در مراحل تحقیق قرار دارد، بدون اجازه و دستور قضایی نمی‌توان جزئیات بیشتری از این پرونده را تشریح کرد چرا که باید برای بیان جزئیات، مستندات قانونی و استدلال‌های قوی در اختیار داشت و تا آن زمان نمی‌توان چیزی را به شکل قطعی اعلام کرد.

وی همچنین درخصوص ورود پلیس آگاهی به پرونده تجاوز در ایرانشهر گفت: پلیس آگاهی بعد از شکایت به این موضوع ورود می‌کند اما در برخی از موارد، تجاوز در معنایی که وجود دارد مطرح نبوده است. شروع پرونده با یک آدم‌ربایی بوده و با توجه به اینکه پلیس آگاهی در استان سیستان و بلوچستان از زبده‌ترین و قوی‌ترین نیروهای پلیس است، این موضوع در حال رسیدگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار