میزبانی شایسته لرستان در رقابت‌های کشتی دانش آموزی سال گذشته در حد بین المللی بود

خرم آباد ( پانا ) - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:میزبانی شایسته لرستان در رقابت‌های کشتی دانش آموزی سال گذشته به اذعان مسئولین کشوری در حد بین المللی بود.

کد مطلب: ۸۳۰۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی شایسته لرستان در رقابت‌های کشتی دانش آموزی سال گذشته در حد بین المللی بود

حبیب الله خجسته پور در دیدار با مدیرکل، معاون و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان برگزار شد گفت: کیفیت بالای میزبانی لرستان در رقابت های کشتی دانش آموزی کشور در سال گذشته باعث شد که مسئولین تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش یک بار دیگر خواهان برگزاری این رقابت‌ها در استان لرستان باشند.

وی بااشاره به برگزاری این رقابت‌ها در سال گذشته در شهر خرم آباد گفت: به اذعان مسئولین کشوری، سال گذشته میزبانی لرستان در حد بین المللی بود و با توجه به حکم امسال وزیر آموزش و پرورش به استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد عالی برگزاری مسابقات کشوری کشتی دانش آموزی ، همه دستگاه‌های مرتبط موظف هستند آموزش و پرورش را در برگزاری شایسته رقابت‌های امسال یاری دهند.
وی افزود : فلسفه این حکم آن است که پای کار آمدن همه دستگاه‌های مرتبط با برگزاری مسابقات کشوری کشتی یک دستور حاکمیتی و نه یک انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار