بررسی فعالیت های اداره بهزیستی شهر قدس درزمینه کاهش آسیب های اجتماعی

شهر قدس (پانا )- فرماندار شهرقدس گفت: اداره بهزیستی در تیر ماه سال جاری به ساختمان جدید انتقال می یابد و مراکزی مانند اورژانس اجتماعی ۱۲۳ نیز راه اندازی و تجهیز می شوند.

کد مطلب: ۸۳۰۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی فعالیت های اداره بهزیستی  شهر قدس درزمینه کاهش آسیب های اجتماعی

علی اصغر ناصربخت فرماندار قدس در جلسه با مسئولان بهزیستی و مجموعه های مربوطه بر اهمیت راه اندازی اورژانس ۱۲۳ تاکید و اظهار داشت: با موافقت شهرداری و شورای شهر در راستای حفظ و تغییر رویکرد ساختمان قدیم مرکز اورژانس به مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ با رویکرد جدی تر و بهتر انجام می شود.

در این جلسه مسئولان مربوطه مراکز خدماتی و بهداشتی تحت نظر بهزیستی و اورژانس با بیان اینکه ساختمان قدیمی اورژانس حفظ شودو با موافقت استان تهران تجهیز خواهد شد و خودرو اختصاصی ۱۲۳ به آن تعلق می گیرد و مرکز پاسخگویی غیرحضوری تلفنی کار راه اندازی می شود.

در ادامه مسئولین مهمترین قدم را در دو موضوع پیشگیری از کودک آزاری و تلاش در جهت راه اندازی خانه مهربانی با مشارکت شهرداری و شورا خاطرنشان کردند و از اقدامات اداره بهزیستی در سال گذشته وهمکاری با سه موسسه غیر دولتی (همپا، تبسم مهر، پیشگیری از ایدز) با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق توسط مشاور، کلاس توجیهی و کارگاه های تخصصی سخن گفتند.
غلامرضا ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس نیزگفت: این فعالیت ها به منظور ترغیب شدن افراد مطلقه در جهت ازدواج مجدد با رویکرد فرهنگ متفاوت در غالب کارگاه های برگزار و مشاوره با مشارکت کمیته امداد بوده است.

/خبرنگار : شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار