معاون امنینی استاندار سیستان و بلوچستان : برای خرید اتوبوس کتاب‌خانه سیار کانون تامین اعتبار شد

تهران (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان از تامین اعتبار و اختصاص بودجه لازم برای خرید یک دستگاه اتوبوس کتاب‌خانه‌ سیار کانون خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون امنینی استاندار سیستان و بلوچستان :  برای خرید اتوبوس کتاب‌خانه سیار کانون تامین اعتبار شد

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدهادی مرعشی در دیدار با مدیرکل کانون استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاثیری که کتاب‌خانه‌های سیار کانون در رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دارد این مجوز دریافت شده است و به‌زودی یک دستگاه اتوبوس در اختیار این نهاد فرهنگی قرار خواهد گرفت.

وی هم‌چنین خواستار گسترش همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و افزود: تلاش مربیان این مجموعه تاثیرگذار بر تقویت و توسعه دید کودکان به زندگی و حس مسوولیت‌پذیری آنان قابل ستایش و قدردانی است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به سابقه‌ی حضور خود در کانون گفت: من بچه‌ی کانون هستم و اگر موفقیتی به دست آورده‌ام از برکت عضویت در کانون پرورش فکری بوده چرا که کانون کودکان را با آمادگی و برخوردار از یک نگاه زیبا وارد جامعه می‌کند.

مرعشی در ادامه با یادآوری خاطرات خود از مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زاهدان عنوان کرد: رفع مسایل و مشکلات کانون در اولویت اول قرار دارد و بسیاری از این موانع را می‌توان با همت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتفع ساخت.

در این دیدار هم‌چنین پیش از سخنان معاون امنیتی و انتظامی استانداری، معصومه هادی مدیرکل کانون استان سیستان و بلوچستان ضمن معرفی فعالیت‌ها و مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون خاطرنشان کرد: با توجه به انعطاف‌پذیری، گوناگونی و جذابیت فعالیت‌های کانون در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی می‌توان کارهای ماندگاری انجام داد که این مهم همت تمامی دلسوزان و متخصصان را می‌طلبد.

مدیرکل کانون در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان، تاکید کرد: با توجه به آسیب‌هایی که متوجه کودکان و نوجوانان است، برای ارتقای سلامت روانی و مصونیت اجتماعی آن‌ها، برنامه‌هایی در دست اقدام است که آگاهی بخشی و توان‌مندی این گروه‌های سنی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار