دورهمی کاشمری های ساکن مشهد برگزار می شود

کاشمر (پانا)- مدیر آموزش و پرورش کاشمر در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز که با حضور نماینده فرمانداری برگزار شده بود گفت: در حاشیه جشنواره دستهای مهربانی در مشهد مقدس دورهمی کاشمری های مقیم سایر شهرهای استان نیز برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۰۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دورهمی کاشمری های ساکن مشهد برگزار می شود

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده اعلام کرد با توجه به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی در روز پنج شنبه 31خرداد97 به منظور قدردانی از خیرین شهرستان که ساکن مشهد مقدس و سایر شهرستان های حومه می باشند، دورهمی کاشمری ها نیز در همان روز برگزار می شود.

در ادامه یعقوب گل محمدی، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نیزضمن برشمردن قسمتهایی از برنامه های سال های گذشته گفت: جهت هماهنگی بیشتر در سطح شهرستان و همچنین استفاده از خیرین روستا ها از بخشدار کاشمر دعوت شده در جلسه حضور یافته و برنامه ریزی انجام شود.

سعید چیتی، بخشدار مرکزی نیز با پر اهمیت دانستن همایش و دورهمی افزود: ظرفیت های خوبی درروستاهای شهرستان وجود دارد از جمله در روستای تربقان 55 پزشک دارد که 5 نفر آنان رئیس دانشگاه های علوم پزشکی در آمریکا و کانادا هستند.

در این جلسه هریک از اعضا به بیان نظر و دیدگاه خود در مورد دورهمی پرداخته افراد مورد نظر خود را معرفی نموده و مقرر شد که با مشارکت ایشان دعوتنامه اهدا شود. همچنین همه اعضا معتقد بودند که جلسه ای شاد برگزار تا تجدید دیداری با نشاط و بیاد ماندنی برای مدعوین فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار