معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان : اساس فعالیت های تابستانی بر مبنای مهارت آموزی است

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در نشست استانی ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گفت : اساس فعالیت های تابستانی بر مبنای مهارت آموزی است .

کد مطلب: ۸۲۹۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان : اساس فعالیت های تابستانی بر مبنای مهارت آموزی است

صبح امروز حجت الله نریمانی معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان در این نشست با بیان اینکه در راستای ابلاغ دستورالعمل وزارتی ، ستاد استانی فعالیت های تابستانی با ترکیب و اعضای مشخص تشکیل شده است، هدف از تشکیل این نشست را همفکری و اجماع کلی پیرامون برنامه ها و بهره گیری از تعامل و همراهی همه مجموعه عنوان کرد .

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش کردستان قبل از ابلاغ دستورالعمل وزارتی فعالیت های تابستانی از اردیبهشت ماه 97 اقدام به تنظیم و ارسال شیوه نامه به واحد های اداری و آموزشی و اطلاع رسانی آن به دانش آموزان کرده است، گفت : در همین راستا 216 پایگاه برای فعالیت تابستان 97 در سطح استانی پیش بینی شده است .

نریمانی از تشکیل ستاد متناظر استانی در معاونت ها و ادارات داخلی و شهرستانها و مناطق و تعیین پایگاه و برنامه ریزی برای انجام فعالیت ها خبر داد و گفت : برنامه فعالیت های تابستانی در نشست شورای آموزش و پرورش استان مطرح و فعالیت ها آماده افتتاح است .

حجت الله نریمانی با ارائه گزارشی از فعالیت های تابستانی سال گذشته ، عملکرد استان در تابستان سال 97 را موفق ارزیابی کرد و با بیان اینکه بیش از 85 هزار دانش آموز دوره های مختلف تحصیلی در تابستان سال 96 تحت پوشش برنامه های استانی قرار گرفتند، گفت : در پایان این برنامه و بر اساس ارزیابی صورت گرفته از طریق ستاد استانی ، آموزش و پرورش کردستان با کسب رتبه برتر ، مورد تقدیر قرار گرفت .

وی با بیان اینکه برای تابستان 97 نیز 216 پایگاه فعالیت تابستانی مهیا شده است و پیش بینی می شود 90 هزار دانش آموز تحت پوشش فعالیت های تابستانی قرار گیرند، اظهار داشت : در کنار 216 پایگاه استان ، 12 پایگاه توسط آموزش و پرورش استثنایی و 32 پایگاه نیز توسط مدیریت دانش آموزی استان پیش بینی شده است .

معاون پرورشی و فرهنگی استان هم چنین به زمان فعالیت های تابستانی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه فعالیت های تابستانی از 15 تیرماه 97 آغاز و تا پایان مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت : فعالیت تابستانی 45 روز کامل است .

وی از اوقات فراغت به عنوان یک فرصت نام برد که در صورت عدم بهره گیری از آن به تهدید تبدیل می شود، گفت : اساس فعالیت های تابستانی بر مبنای مهارت آموزی است و در این راستا دست اندرکاران با همکاری خانواده باید سعی و اهتمام خود را برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها بکار گیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار