برگزاری 2200 ساعت کلاس کنکور در شهرستان جم

جم ( پانا ) مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: در راستای پیشرفت تحصیلی و موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری 97، بیش از 2200 ساعت کلاس کنکور در جم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۹۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 2200 ساعت کلاس کنکور در شهرستان جم

خلیل نیکخواه با اشاره به تاثیر گذاری دوره‌های آموزشی در موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری، اظهار داشت: در راستای تقویت بنیه علمی و بهبود کیفیت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و با هدف موفقیت آنها در کنکور سراسری 97، این کلاس ها با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش جم اضافه کرد: با توجه به پراکندگی شهرستان و بعد مسافت تا مرکز، کلاسهای کنکور در دو بخش مرکزی و ریز برگزار گردید.

وی با اشاره به ایجاد 7 پایگاه در شهرستان خاطر نشان کرد: این کلاسها در قالب طرح تقویت بنیه علمی از محل عوارض 12 درصد دهیاری ها و همکاری سازمان مناطق نفت خیز جنوب با استقبال گسترده دانش آموزان در شهرستان جم شروع بکار کرد.

نیکخواه از برگزاری 2200 ساعت کلاس کنکور در شهرستان خبر داد و گفت: این کلاسها از ابتدای شهریور ماه 96 شروع و تا هفته اول تیر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: با حضور مشاورین مطرح کشوری جمعا 150 ساعت مشاوره گروهی و فردی نیز جهت دانش آموزان کنکوری ارائه شده است.

وی برگزاری طرح اعتکاف علمی، توزیع رایگان کتب کمک درسی کنکور، اجرای طرح تقویت بنیه علمی، کلاس های جمع بندی کنکور و اجرای آزمون های بنیاد علوی، قلم چی، جامع سنجش و شبه کنکور را از جمله اقدامات آموزش و پرورش شهرستان در راستای توانمند سازی و موفقیت دانش آموزان عنوان کرد.

نیکخواه با اشاره به موفقیت دانش آموزان جمی در راهیابی به دانشگاه های معتبر دولتی، افزود: برگزاری کلاس های کنکور، طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان و مشاوره های لازم در سال گذشته، توفیقات ارزنده ای هم از نظر تعداد پذیرش در دانشگاه های دولتی و هم از نظر پذیرش در رشته های پزشکی و مهندسی نصیب شهرستان جم گردید.

وی همچنین از برگزاری کلاس های جمع بندی برای اولین بار در شهرستان خبر داد و گفت: برای اولین بار در شهرستان با حضور اساتید مجرب کشوری همایش جمع بندی دروس تخصصی رشته های ریاضی و تجربی برگزار شد.

نیکخواه ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش و پشتکار دانش آموزان شاهد قبولی و پذیرش آنها در دانشگاه های معتبر در سطح کشور باشیم و این اقدامات موجب افزایش انگیزه سایر دانش آموزان در سالهای آتی نیز شود.

گفتنی است بخش عمده ای از کلاس های تقویت بنیه علمی دانش آموزان با پیگیری نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی وهمکاری سازمان مناطق نفت خیز جنوب در شهرستان جم برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار