سرعت عمل آتش نشانان از خسارت میلیونی جلوگیری نمود

نیشابور (پانا )- آتش سوزی یک دستگاه کمپرسور باد در پارکینگ منزلی در خیابان بزرگمهرشمالی نیشابور پیش از سرایت به خودرو صاحب خانه توسط آتش نشانان مهار شد .

کد مطلب: ۸۲۹۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سازمان با اعلام این خبر گفت : در ساعت 15:41 سه شنبه آتش سوزی در یک منزل مسکونی به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند .
سید مهدی حسینی ادامه داد : آتش سوزی در داخل پارکینگ رخ داده بود و درب برقی پارکینگ نیز بسته بود که آتش نشانان ابتدا از بالای در اقدام به پاشیدن آب بر روی آتش نمودند و سپس از درب داخل حیاط وارد پارکینگ شده و آتش را به طور کامل خاموش کردند .
ایشان اظهار داشت : این آتش سوزی احتمالا در اثر اتصال در سیم برق کمپرسور باد رخ داده بود که با توجه به پارک بودن خودرو مالک در درون پارکینگ خطر سرایت به آن وجود داشت و خوشبختانه آتش نشانان توانستند آتش را به موقع مهار و خاموش نمایند .
وی افزود : صاحب خانه کنترل بالا بر درب پارکینگ را با خود برده بود که این امر موجب سخت شدن کار آتش نشانان برای ورود به پارکینگ و خاموش کردن آتش شده بود لذا شهروندان عزیز چنانچه از درب برقی برای پارکینگ خود استفاده می کنند برای مواقع ضروری حتما ریموت یدکی را در خانه بگذارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار