مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

ارتقای جایگاه استان بوشهر در کنکور سراسری دنبال می‌شود

بوشهر ( پانا ) مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف، ارتقای جایگاه استان بوشهر در کنکور سراسری دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۹۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای جایگاه استان بوشهر در کنکور سراسری دنبال می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی بدر همایش روز کنکور در کانون امام خمینی (ره) بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش استان بوشهر برنامه‌هایی را برای حضور آماده دانش آموزان در کنکور سراسری تدوین کرده که نیازمند مشارکت مدیران در نقاط مختلف استان است.

وی منابع انسانی توانمند و تولیدگر را به عنوان یکی از مهمترین معیارهای توسعه یافتگی عنوان کرد و ادامه داد: قرار گرفتن دانش‌آموزان در سطح علمی مناسب می‌تواند زمینه بهبود وضعیت آینده یک کشور باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بدون تردید چشم همه مسئولان به همراهی خانواده هاست تا فردایی بهتر برای کشور رقم بخورد، افزود: خانواده ها در همه زمینه ها یاور آموزش و پرورش بوده اند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه سعی دانش آموزان ورود به دانشگاه های معتبر کشور است یادآور شد: هر فعالیت با برنامه، خروجی در خوری خواهد داشت و با برنامه ریزی و مدیریت زمان ثمره بیشتری شامل حال دانش آموزان خواهد شد.

کرمی افزود: موفقیت سالیان اخیر آموزش و پرورش استان در ارتقا رتبه کنکور، افزایش یک نمره معدل کتبی با همت استانداری، شوراها، دهیاری ها و شهرداری ها اتفاق افتاده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این همایش با همکاری دانشگاه پیام نور و مدیریت آموزش پرورش شهرستان بوشهر ویژه شرکت کنندگان کنکور سراسری برگزار شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: شهرستان بوشهر در کنکور امسال یک هزار و ۵۴۶ شرکت کننده دارد که ۹۲۷ دانش آموز دختر و ۶۳۷ آن دانش‌آموزان پسر است.

رئیس مرکز دانشگاه پیام نور شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با برگزاری این همایش سعی دارد تفاوت بین عملکرد و توانمندی دانش آموزان را کاهش دهد.

فاطمه کرم پور بیان کرد: امیدواریم این همایش با همکاری آموزش و پرورش در سطح استان گسترش پیدا کند و این دانشگاه گامی در جهت رشد اجتماعی برداشته باشد.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات اساسی دانش آموزان در مدارس استرس و دلهره قبل از کنکور است که در این همایش دانش آموزان شیوه‌های درس خواندن، راه‌های موفقیت و روش‌های مقابله با استرس را فرا می‌گیرند.

گفتنی است سخنران اصلی این همایش یک روزه علیرضا قومی بود و همایش با حضور دانش آموزان کنکوری شهر بوشهر در کانون امام خمینی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار