افزایش 23 درصدی داوطلبان کنکور 97 در جم

جم ( پانا ) مدیر آموزش و پرورش جم از افزایش 23 درصدی آمار داوطلبان کنکور ۹۷ در جم خبر داد و گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۸۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 23 درصدی داوطلبان کنکور 97 در جم

خلیل نیکخواه با اعلام این خبر افزود: در کنکور سراسری 96 در شهرستان جم تعداد 777 داوطلب ثبت نام کردند که این آمار در سال 97 به 956 نفر افزایش پیدا کرده و حدود 23 درصد رشد نشان می دهد.

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در گروه های آزمایشی مختلف اظهار کرد: از 956 داوطلب، تعداد 135 نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 449 نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی و 197 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی ثبت نام کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: 65 داوطلب نیز در گروه آزمایشی هنر و 110 نفر در گروه آزمایشی زبان های خارجی متقاضی شده اند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در جم در خصوص زمان و مکان برگزاری کنکور سراسری سال 97 در شهرستان جم نیز گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در نوبت صبح و گروه آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه 7 تیرماه در دبیرستان غیر دولتی حضرت امام خمینی(ره) و گروه علوم انسانی نیز صبح همان روز در دبیرستان غیر دولتی هاجر برگزار می گردد.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه 8 تیر ماه 97 در دو حوزه دبیرستان غیر دولتی حضرت امام (داوطلبان زن) و مدرسه غیر دولتی هاجر (داوطلبان مرد) و گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز عصر همان روز در دبیرستان غیر دولتی حضرت امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

نیکخواه تاکید کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷، کارت ورود به جلسه آزمون نیز از روز دوشنبه ۴ تیر ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد از این رو داوطلبان می‌توانند تا چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: هر داوطلب باید بر اساس شرکت در یک، دو یا سه گروه آزمایشی، کارت آزمون هر کدام را به صورت جداگانه دریافت کند.

گفتنی است از تعداد 956 داوطلب ثبت نام کننده، 631 نفر زن و 325 نفر مرد می باشند که شرکت 66 درصدی زنان قابل توجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار