اعلام سیاستهای مدون صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان البرز در سال ۹۷

کرج (پانا) - مدیر صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی البرز اعلام کرد: بیست و یک طرح اولویت دار در استان البرز برای دریافت تسهیلات مشخص شد.

کد مطلب: ۸۲۸۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام سیاستهای مدون صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان البرز در سال ۹۷

فردوس رحیمی نسب با اعلام خبر فوق افزود: در سال گذشته ۴۴ فقره جواز تاسیس با ظرفیت ۳۴۵ هزار تن با اشتغالزایی ۲۲۰۶ نفر و سرمایه گذاری ۴۸۳۸ میلیارد ریال و تعداد ۱۳ فقره پروانه بهره برداری با اشتغال ۳۱۷ نفر و ظرفیت ۱۴۱ هزارتن با سرمایه گذاری ۶۹۶ میلیارد ریال توسط این مدیریت صادر گردیده است که با احتساب سال ۹۶ کل مجوزهای صادره تاکنون ۲۷۷ مورد می باشد.

رحیمی نسب در خصوص سیاستهای مدون صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان در سال ۹۷ گفت: ۲۱ طرح اولویت دار در استان با حمایت و هدایت تولید کنندگان معین گردیده و جهت معرفی به بانکهای عامل جهت اخذ تسهیلات با بهره ۶ درصد از صندوق توسعه ملی در جهت اشتغال پایدار روستایی و فراگیر مشخص شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: تبدیل ضایعات گشتارگاهی، فرآوری و بسته بندی تخم مرغ ، تولید انواع نوشیدنی بر پایه گیاهان و عرقیات، تولید و بسته بندی غذاهای آماده و نیمه آماده، و درجه بندی و بسته بندی میوه جات و سبزیجات از جمله این طرح های اولویت دار می باشد.

وی همچنین کمک به ایجاد و تقویت واحد های صنایع تبدیلی و غذایی دارای اولویت در قطب های کشاورزی، توجه به صنایع غذایی کوچک مثل سردخانه ها، در کنار مزارع، و ارتقاء دانش فنی واحد های تولیدی و تخصیص تسهیلات مناسب برای بازسازی و نوسازی واحدهای صنایع تبدیلی را از دیگر سیاست ها و برنامه های کاری در سال ۹۷ عنوان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار