رقابت 545 داوطلب مدیریت مدارس درتبریز

آزمون آنلاین ۳۰ خرداد برگزار می شود

تبریز (پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از پذیرش 513 داوطلب مدیریت از بین 545 نفر خبر داد و گفت: این تعداد افراد بعد از بررسی مدارک و احراز شرایط و تایید توسط نواحی پنجگانه در آزمون حضوری و الکترونیکی می توانند شرکت کنند.

کد مطلب: ۸۲۸۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 545 داوطلب مدیریت مدارس درتبریز

عاشور اکرمیدر جلسه توجیهی فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس آموزش و پرورش آذربایجان شرقیگفت: مرحله اول پروژه فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که از سیاستهای مهم مقام عالی وزارت و تاکیدات مدیرکل آموزش وپرورش استان است با توجه به رعایت اصل شایسته سالاری به پایان رسیده است.

مدیر پروژه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان ادامه داد: مرحله اول برگزاری جلسه توجیهی برای روسا و دبیران در مورد انتخاب و انتصاب صورت گرفته و تعداد مدارسی که هر سال به مدیر نیازمند هستند مشخص شده و افراد داوطلب می توانند با مراجعه به سامانه انتخاب مدیران مدارس در سایت وزارت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اکرمی از پذیرش 513 داوطلب مدیریت از بین 545 نفر خبر داد و افزود: این تعداد افراد بعد از بررسی مدارک و احراز شرایط وتایید توسط نواحی پنجگانه در آزمون حضوری و الکترونیکی می توانند شرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هدف از برگزاری آزمون را شناسایی همکاران توانمند، شایسته و دارای اطلاعات علمی بالا برای مدیریت مدارس برشمرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: تمامی داوطلبان اخذ مدیریت مدارس پس از احراز و تایید شرایط آنها توسط کمیته انتخاب نواحی پنجگانه تبریز بصورت همزمان با سراسر کشور در آزمون آنلاین مورخه 30 خرداد97 شرکت و به 100 سوال در 100 دقیقه پاسخ خواهند داد.

کامیار قهرمانی فر اظهار داشت: سوالات بصورت متمرکز کشوری طراحی و از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری آموزشی فرهنگیان از ساعت 9 صبح تا 7 عصر برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: افراد داوطلب بایستی در آزمون الکترونیکی 40 درصد از مجموع نمره آزمون را کسب کنند تا بتوانند به مراحل بعدی راه یابند.

وحدتی مدیر حراست آموزش و پرورش استان در ادامه یادآور شد: ورود هر گونه وسایل ارتباط جمعی به محل برگزاری آزمون آنلاین فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار