معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

اختصاص 21 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات هنرستان‌ها در خوزستان

اهواز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص 21 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات 376 هنرستان فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 21 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات هنرستان‌ها در خوزستان

جمشید کمایی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش خوزستان توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است، اظهار کرد: 35 هزار دانش‌آموز خوزستانی در 100 هنرستان فنی و حرفه ای و 276 هنرستان کار و دانش سراسر استان مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: در راستای کیفیت بخشی و حمایت از فعالیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در خوزستان برنامه ها و طرح های متعددی در استان در حال اجرا است. ارتقای شاخص‌های کیفی تجهیزات این مراکز آموزشی از جمله مهمترین اقدامات آموزش و پرورش استان در حوزه توسعه آموزش مهارتی است.

کمایی با بیان اینکه اولویت توزیع تجهیزات جدید با هنرستان های دارای رشته های جدید است، عنوان داد: سال تحصیلی آینده سال ویژه ای برای هنرستان های سراسر استان خواهد بود. اضافه شدن و استقرار پایه دوازدهم و محتوای آموزشی جدید مهمترین ویژگی‌های سال تحصیلی 98-97 خواهد بود. تجهیزات جدید نیز به نوبت به این هنرستان‌ها تحویل داده خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اختصاص مبلغ 21 میلیارد ریالی جهت تامین تجهیزات هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان، خاطرنشان‌کرد: از این مبلغ، 14 میلیارد ریال جهت تامین تجهیزات 100 هنرستان فنی و حرفه ای و هفت میلیارد ریال جهت تامین تجهیزات 276 هنرستان کار و دانش اختصاص خواهد یافت.

وی در پایان مهمترین کارکرد فعالیت های هنرستان ها را ترویج رویکرد مهارت آموزی و حرفه آموزی در بین دانش آموزان دانست و گفت: کمک به فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان، بسترسازی برای آشنایی دانش آموزان با بازارکار و تربیت دانش آموزانی مهارت ورز از مهمترین اهداف توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در خوزستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار