مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

فلسطین نماد مظلومیت و اسرائیل و ایادی استکبار نماد ستمگری اند/ مهمترین پیام دین ما ظلم ستیزی است

زاهدان (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تدبیر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه این روز را در ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و دینداری به عنوان روز قدس نامگذاری نموده اند آن است که ظلم ستیزی نیز بخشی از عبادات است.

کد مطلب: ۸۲۷۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فلسطین نماد مظلومیت و اسرائیل و ایادی استکبار نماد ستمگری اند/ مهمترین پیام دین ما ظلم ستیزی است

علیرضا نخعی در مصاحبه با خبرنگار پانا اظهار داشت: اگر جامعه اسلامی متحد و یکصدا روحیه مبارزه با ستمگری و انزجار از ستمگران را نشان ندهند جای سوال است لذا از این رو وظیفه هر مسلمان آن است که با شرکت و حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه اعتقادی خودش را انجام دهد.

وی افزود: تفاوت روز قدس امسال نسبت به سالهای گذشته در آن است که خوی ستم گری استکبار و زورگویی آمریکا بیش از پیش برای مردم ما و جهانیان نمایان گشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: همین که امسال آمریکا با زورگویی و عهد شکنی در مقابل ملت صلح طلب ایران اسلامی سر به تهدید، تحریم و فشار برآورده است آن هم در شرایطی که ملت ما به همه دنیا ثابت کرده است که اهل مدارا، گفتگو، صلح و وفای به عهد است نشان بارزی از ظلم و زورگویی استکبار جهانی در مقابل ملت های آزاده دنیاست.

وی ادامه داد: امروزه ماهیت آمریکا و اسرائیل و دنیای استکبار برای جهانیان روشن شده است لذا سبب آن شده تا اعلام برات و بیزاری از ستمگران در حال جهانی شدن در سایر ادیان دنیا نیز بشود.

نخعی خاطر نشان کرد: ما و تمام دنیا شاهد کشتار بیرحمانه ملت مظلوم فلسطین هستیم؛ مردم مظلوم غزه که با شرکت در یک راهپیمایی صلح آمیز و مسالمت‌آمیز مورد آماج گلوله های سربازان رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به خاک و خون کشیده می شوند، ضرورت اعلام انزجار از این گونه وحشی گری ها و حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین را برای ما بوجود می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار