اعلام جزئیات نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان فارس در سال تحصیلی 98-97

شیراز (پانا) - رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس گفت: شیوه نامه نقل و انتقال متقاضیان داخل استان برای سال تحصیلی 98-1397 ابلاغ شده و متقاضیان از 21 خرداد ماه لغایت 14 تیر ماه 97 می توانند برای دریافت رمز ثبت نام به ادارات مبدأ خدمتی خود مراجعه نمایند.

کد مطلب: ۸۲۷۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان فارس در سال تحصیلی 98-97

وحید رضا نظام الملکی گفت: متقاضیان نقل و انتقال داخل استان می توانند از تاریخ 21 خرداد ماه 97 با مراجعه به امور اداری ادارات مبدأ خدمتی خود نسبت به دریافت رمز ثبت نام اقدام نموده و سپس با مراجعه به سامانه اینترنتی http://fars.enteghalat.com ثبت نام نمایند.

وی تاکید کرد: لازم است متقاضیان نقل و انتقال داخل استان پس از ثبت نام در این سامانه حد اکثر تا تاریخ 14 تیر ماه 97 نسبت به تحویل مستندات خود به امور اداری اداره مبدأ خدمتی اقدام نمایند.

نظام المکلی ادامه داد: شیوه نامه نقل و انتقال داخل استان به استناد جلسات کارشناسی کارگروه نقل و انتقالات اداره کل و بررسی پیشنهادهای ادارات تابعه تهیه و تنظیم و در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده است و امید است این شیوه نامه بتواند زمینه مناسبی برای اجرای عادلانه انتقال همکاران فرهنگی در نقاط مختلف استان پهناور فارس را فراهم نماید.

وی تاکید کرد: شایسته است همکاران متقاضی با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نقل و انتقال مندرج در این شیوه نامه،(در سایت اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس به نشانی http://edari.farsedu.org )با تکمیل نمون برگ ها برای ثبت نام در سامانه نقل و انتقال اقدام و برای اطلاع از نتیجه آن در موعد مقرر به پرتال اداره کل آموزش و پرورش فارس به نشانی http://fars.medu.ir و یا به اداره های مبدأ مراجعه نمایند.

نظام الملکی در ادامه با اشاره به برخی از شرایط و ضوابط عمومی نقل و انتقال داخل استان گفت: انتقال تمامی کارکنان رسمی و پیمانی واحدهای آموزشی دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم، فنی و حرفه ای، کاردانش، آموزش استثنایی و کارکنان شاغل در اداره ها برابر ضوابط و مقررات این شیوه نامه انجام خواهد گرفت.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: بر اساس ضوابط این دستورالعمل تمامی متقاضیان انتقال باید در دوره تحصیلی و رشته تدریس استخدام شده اولیه متقاضی انتقال شوند، مگر افرادی که برابر ضوابط و مقررات تغییر سمت و تغییر دوره تحصیلی داده اند .

نظام الملکی افزود: هر فردی می تواند همزمان متقاضی انتقال به مناطق داخل یا خارج استان شود و چنانچه فرد متقاضی در هر دو نقل و انتقال خارج و داخل استان پذیرفته گردد، اولویت با انتقال خارج استان است.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس گفت: افرادی که تا 29 اسفند 97 مشمول بازنشستگی می شوند نمی توانند متقاضی انتقال شوند.

برای دریافت شیوه نامه نقل و انتقال داخل استان اینجا کلیک کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار