مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان :

مدارس تخریبی دشتستان نیاز به نوسازی فوری دارند

دشتستان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت:تعداد 35 مدرسه شهرستان دشتستان نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارد .

کد مطلب: ۸۲۶۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس تخریبی دشتستان نیاز به نوسازی فوری دارند

سید حسن لواسانی فرد مدیر آموزش و پرورش دشتستان در بازدید از تعدادی مدارس تخریبی دشتستان و مصاحبه با مرکز صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت:در مبحث نوسازی مدارس نیازمند همت و کمک خیرین نیک اندیش هستیم.

وی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و نشست های هم اندیشی با خیرین تا کنون حدود 13 مدرسه به دست خیرین نیک اندیش کلنگ زنی و یا احداث گردیده است.اما همچنان منتظر حضور گسترده تر و فعالتر خیرین نیک اندیش در کنار آموزش و پرورش هستیم.

این مقام مسئول افزود: در طی سال های اخیر بانک ها در امر مدرسه سازی حضوری چشمگیر داشته اند که از آن جمله احداث مدرسه شهدای بانک ملی در روستای بارگاهی از توابع بخش مرکزی و مدرسه بانک سامان روستای رهدار می باشد.

لواسانی فرد ادامه داد: در بخش بوشکان تعداد 5 مدرسه تخریبی و در بخش ارم نیز تعداد 4 مدرسه تخریبی وجود دارد که نوسازی آنها از اولویت های مدیریت آموزش و پرورش دشتستان می باشد.

ایشان اظهار داشت: با نوسازی مدارس روستایی و تجمیع دانش آموزان در آنها بسیاری از مشکلات ان مناطق از جمله بحث مهاجرت به مناطق شهری و خطرات احتمالی ناشی از رفت و آمدهای متوالی دانش آموزان کاهش پیدا می کند.

لواسانی فرد با اشاره به همگامی دولت با خیرین در امر مدرسه سازی خاطر نشان کرد: با احداث و نوسازی مدارس تخریبی در شهرستان دشتستان حدود 4500 دانش آموز از فضای مناسب آموزشی برخوردار خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به استفاده از کانکس در برخی از روستاها به جای کلاس درس ادامه داد: به غیر از این مدارس تخریبی تعداد 12 مدرسه نیز با مقاوم سازی و تعمیراتی از قبیل : کف سازی، دیوار کشی، مقاوم سازی و ایزوگام سقف ،احداث سرویس های بهداشتی و رنگ آمیزی فضای بهسازی شده مناسبی جهت تحصیل دانش آموزان فراهم می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار