200 سبد غذایی میان نیازمندان منطقه سیستان توزیع شد

زاهدان(پانا)- قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل در امور مشارکت های اجتماعی و خیران سلامت گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 200 سبد کالا توسط یک خیر به بیماران خاص نیازمند، معلولان، سالمندان و ایتام منطقه سیستان اهدا شد.

کد مطلب: ۸۲۶۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
200 سبد غذایی میان نیازمندان منطقه سیستان توزیع شد

به گزارش ایرنا حبیب نورا ارزش این سبد غذایی را 200 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: سبد کالاهای ذکر شده برای هر خانوار شامل مواد غذایی نظیر برنج، روغن و حبوبات بوده است.

وی گفت: مجمع خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زابل از سال 89 در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور تحقق اهداف حوزه سلامت در ترویج سنت زیبا و حسنه بخشش فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی کمک به تامین تجهیزات لازم برای بیماران، مدد رساندن به نیازمندان، همیاری در ساخت، تکمیل، ترمیم و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی را از جمله فعالیت های این مجمع برشمرد.

وی با بیان اینکه مردم شمال سیستان و بلوچستان نیازمند کمک خیران در حوزه سلامت هستند از عموم مردم خواست مجمع خیران سلامت را با حمایت های مادی و معنوی خود در خدمت رسانی به مردم منطقه یاری کنند.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

خبرنگار دانش آموز / مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار