رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

83 زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان چشم امیدشان به خیران است

زاهدان(پانا)- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 83 زندانی جرائم غیرعمد در این استان گرفتار زندان هستند و امیدشان به جشن‌های گلریزان است، گفت: بدهی این زندانیان غیرعمد 4 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

کد مطلب: ۸۲۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
83 زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان چشم امیدشان به خیران است

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر امروز مراسم جشن گلریزان ستاد دیه در سالن اجتماعات دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: در سال گذشته جشن‌های گلریزان در سطح استان برگزار و یک کورد در استان ثبت شد به طوریکه با کمک خیرین و ستاد دیه، یک میلیارد و 400 میلیون تومان جمع‌آوری شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با بیان اینکه در سالهای گذشته این رقم زیر یک میلیارد تومان بود، افزود: 152 نفر زندانی بدهکار و آبرومند غیرعمد با این رقم از زندان آزاد شدند.

وی ادامه داد: 150 نفر از این تعداد آقا و دو نفر خانم بودند و بیشتر آقایان شامل 83 نفر، زندانی مربوط به مهریه و نفقه بودند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 83 نفر هنوز گرفتار زندان هستند و امیدشان به این جلسات است، گفت: بدهی این زندانیان غیرعمد نیز 4 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار