تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1397 استان سیستان و بلوچستان تصویب شد

زاهدان(پانا)- تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1397 استان سیستان و بلوچستان با حضور نمایندگان بیمه ها، نظام پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی استان تصویب شد.

کد مطلب: ۸۲۶۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1397 استان سیستان و بلوچستان تصویب شد

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این جلسه با اشاره به ضرورت توجه به معیشت مردم در تعیین تعرفه ها تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی با نازل ترین قیمت خدمات کیفی را به مراجعان ارائه می دهند.
هاشمی شهری افزود: در بخش خصوصی نیز مبلغی هر سال توسط هیئت وزیران تصویب و به استان ها ابلاغ می شود تا هر استان با توجه به شاخص های اقتصادی و اجتماعی آن را تعدیل و تصویب کند.
وی با اشاره به کاهش میزان اضافه تعرفه ها نسبت به سال های قبل، اذعان داشت: امسال در مجموع حدود 3 تا 6 درصد بر میزان تعرفه ها افزوده شده است که با توجه به نرخ تورم و مسائل اقتصادی، این میزان معقول است.

محمد تقی اوکاتی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هم در این جلسه گفت: با توجه به میزان حداقلی افزایش تعرفه های بخش خصوصی و با امعان نظر به افزایش قیمت نهاده های اصلی در مراکز خصوصی ، تعدیل و یا کاهش این میزان قابل انتظار نیست.

گفتنی است در این جلسه میزان تعرفه ویزیت بخش خصوصی پزشکان، دندانپزشکان عمومی و دکتری تخصصی در علوم پایه 24 هزار و 500 تومان، پزشکان، دندانپزشکان متخصص و پزشک عمومی دارای مدرک دکتری تخصصی در علوم پایه 38 هزار و 400 تومان، تعرفه ویزیت پزشکان فوق تخصص، فلوشیپ و متخصص روانپزشکی 47 هزار و 900 تومان، پزشکان فوق تخصص و فلوشیپ روان پزشک 51 هزار و 500 تومان، کارشناس ارشد پروانه دار 20 هزار و 600 تومان و کارشناس پروانه دار 16 هزار و 800 تومان تعیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار