با تصویب هیأت مدیره سازمان بازنشستگان شهرداری تهران صورت گرفت

اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بالای 80سال شهرداری تهران طی دوسال

تهران (پانا) - طبق مصوبه هیأت مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران همسان‌سازی کامل حقوق 574 نفر از بازنشستگان شهرداری تهران که دارای 80 سال به بالا هستند طی 2 سال انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۶۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بالای 80سال شهرداری تهران طی دوسال

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، در جلسه هیأت مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران مقرر شد همسان سازی کامل حقوق بازنشستگانی که دارای 80 سال و بیش از 80 سال سن هستند، طی دو سال صورت پذیرد که امسال تا سقف 50درصد این افزایش محقق می‌شود.

این موضوع که به پیشنهاد مدیرعامل سازمان بازنشستگی درجلسه هیأت مدیره سازمان مطرح شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت وعلی رغم بارمالی بالای آن درپایان اعضای هیأت مدیره به این پیشنهاد رأی مثبت دادند.

این در حالی است که قانون یک دوره زمانی 5ساله را برای عملیاتی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته بود اما سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با مدیریت منابع موجود تصمیم گرفت این همسان سازی در خصوص بازنشستگان 80سال و 80سال به بالا طی دو سال انجام شود.

لازم به ذکر است سازمان بازنشستگی شهرداری تهران آمادگی دارد تا پس از ابلاغ قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت، این قانون را سریعا عملیاتی و اجرا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار