تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر اجرای طرح شبکه گذاری گازرسانی در زاهدان طبق برنامه زمانبندی

زاهدان(پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اجرای شبکه گذاری طرح گازرسانی در شهر زاهدان ١٤٠ کیلومتر تاخیر دارد بر اجرای طرح شبکه گذاری طرح گازرسانی در شهر زاهدان بر اساس برنامه زمانبندی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر اجرای طرح شبکه گذاری گازرسانی در زاهدان طبق برنامه زمانبندی

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ دکتر باقر کرد در دومین جلسه شورای فنی استان که صبح امروز "سه شنبه" در استانداری تشکیل شد، طرح گازرسانی را یکی از پروژه های مهم عنوان کرد که هم از بعد کمی و هم از بعد کیفی به صورت جدی در دستور کار شورای فنی قرار گرفته و تاکنون جلسات متعدد در راستای پیگیری روند پیشرفت پروژه انجام شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه براساس برنامه پیشرفت این پروژه ، 140 کیلومتر تاخیر در شبکه گذاری وجود دارد و با توجه به اینکه در ایام فصل کاری هستیم باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا بیشترین استفاده از این ایام برای پیشرفت پروژه حاصل گردد.
رییس شورای فنی استان تشکیل یک تیم برای رفع موانع فراروی این طرح و گزارش ماهانه عملکرد از سوی تیم مذکور را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان هم در این جلسه اظهار داشت : طرح گارسانی به استان از سال 93 آغاز شد و این پروژه در استان به صورت خاص و ویژه و با شاخصهایی خارج از آنچه برای سایر نقاط کشور در نظر گرفته شده بود تعریف شد.
طهرانی ادامه داد: اعتبار این طرح از محل جایگزینی سوخت در نظر گرفته شده که این امر با گازرسانی به نیروگاه ایرانشهر محقق شد و با جایگزین کردن سوخت گاز به جای گازوئیل و مازوت ، اعتبار خط انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان تامین شد و خط انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان با 750 میلیارد تومان در سال 95 انجام شد.
وی تصریح کرد: ادامه طرح و گازرسانی در شهر زاهدان از محل جایگزینی گاز در نیروگاه زاهدان با همت و نگاه دولت انجام گرفت.
او گفت : طول شبکه مورد نیاز در شهر زاهدان 1350 کیلومتر است که از این میزان تا پایان سال گذشته 260 کیلومتر شبکه اجرا شده اما 140 کیلومتر از برنامه زمان بندی شده عقب هستیم.
طهرانی در پایان از اجرای 8 هزار 597 انشعاب خبر داد و افزود : در شهر زاهدان 110 هزار انشعاب و یا علمک مورد نیاز است که در پایان 96 تعداد 8 هزار 597 انشعاب اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار