15تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آستارا توزیع می شود

رشت(پانا)-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از آغاز توزیع 15 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
15تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آستارا توزیع می شود

محسن آهنی روز سه شنبه در جلسه عاملان توزیع گوشت قرمز و مرغ در اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: 13 تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم 62 هزار ریال و 2 تن گوشت قرمز به قیمت هر کیلوگرم 230 هزار ریال توسط اداره تعاون روستایی تامین شده و در یک واحد قصابی در خیابان فارابی توزیع می شود.
وی افزود: در بازار آزاد نیز گوشت قرمز به قیمت هر کیلوگرم 400 تا 450 هزار ریال و مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم 75 هزار ریال به فروش می رسد.
وی اظهار کرد: نوسان قیمت ارز و افزایش قیمت نهاده های دامی در قیمت گوشت قرمز و مرغ تاثیر نداشته و با تامین قند، شکر، روغن، گوشت و فروش فوق العاده آنها در 25 واحد صنفی و نظارت مستمر بر بازار، با هر گونه افزایش قیمت مقابله شده است.
آهنی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان بازرسان اداره های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان بر بازار نظارت دارند و موجب تعدیل قیمت ها و رضایت مردم شده اند.
او گفت: طبق قانون با واحدهای متخلف برخورد می شود و شهروندان گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت و صادر نشدن فاکتور را با شماره تلفن 124 اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و پنج هزار واحد صنفی در آن فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار