معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی :

آموزش در حوزه مناسب سازی مهمترین نقش را دارد

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، که در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: بهزیستی در کنار سایر دستگاه های متولی باید موضوع آموزش در حوزه مناسب سازی را به عنوان یکی از مهمترین مولفه ها مورد توجه قرار دهد.

کد مطلب: ۸۲۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش در حوزه مناسب سازی مهمترین نقش را دارد

سید مجتبی علوی مقدم، با بیان اینکه ناظرین و مهندسین نیز باید در این زمینه به طور جد ورود کنند، یادآورشد: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز آموزش شهردارهای استان را در دستور کار آموزشی قرار دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، شرکت دستگاه های عضو کارگروه را در جلسات ستاد مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: در صورتیکه دستگاهی متقاضی شرکت در این جلسات بود هیچ مانعی برای حضور و شرکت آن دستگاه در جلسات مربوطه وجود ندارد.
علوی مقدم، ضمن تاکید بر لزوم ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در حوزه مناسب سازی ، گفت: ملاک ها و شاخص های این ارزیابی یک بار دیگر باید بر اساس فرمت هایی مشخص برای دستگاه های اجرایی ارسال و سپس گزارش گیری بر همان مبنا صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مناسب سازی در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بهزیستی در کنار دستگاه هایی که قانون مشخص کرده کار نظارت بر حسن اجرای قوانین و آیین نامه های مربوطه را با جدیت به انجام برسانند.
علوی مقدم به برگزاری اولین جشنواره هنرهای تجسمی معلولان در مردادماه امسال در استان اشاره کرد و ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی باید بهزیستی را در زمینه برگزاری هرچه بهتر این جشنواره یاری و کمک کنند تا استان خراسان جنوبی به شکل مناسبی به کشور معرفی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، خاطر نشان ساخت: در حاشیه این جشنواره باید نمایشگاه توانمندی های استان و نیز توانمندی های جامعه شریف مددجویان تحت پوشش بهزیستی به جهت معرفی توانمندی های استان و این عزیزان به خوبی به نمایش گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار