معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی در استان قزوین آغاز شد

قزوین (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قزوین از آغاز ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی خبر داد و گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول از اول خرداد و سایر پایه‌ها نیز از نیمه خرداد ماه 97 انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۵۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی در استان قزوین آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین رضا طاهرخانی در گفت و گو با رادیو قزوین افزود: اولیا نگران کمبود فضای آموزشی برای فرزندان خود نباشند، چرا که در مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس فعلی جوابگوی نیاز دانش آموزان است.
وی اظهار داشت: همکاری اولیا، مدیریت و نوع نگاه به ثبت نام بسیار مهم است چرا که می تواند ثبت نامی بدون مشکل را به دنبال داشته باشد.
طاهرخانی تاکید کرد: همه مدارس استان قزوین به لحاظ کیفیت آموزش و فضا با هم برابرند، اولیا نباید فرزندان خود را در مدارسی به دور از محل زندگی خود ثبت نام کنند و متحمل هزینه های سرویس و مشکلات جانبی آن شوند.
وی متذکر شد: در مقطع تحصیلی ابتدایی محل زندگی والدین با مدرسه ای که در آن فرزند خود را ثبت نام می کنند، لحاظ می شود.

این مسئول به اجرای دقیق مفاد دستورالعمل ثبت‌نام و عدم دریافت هرگونه وجه به غیر از پول کتاب و بیمه در هنگام ثبت‌نام اشاره کرد وادامه داد:تمام وجوه دریافت شده در اسرع وقت به حساب آموزشگاه واریز خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهمیت محدوده جغرافیایی در هنگام ثبت‌نام، اظهار داشت: به منظور رعایت محدوده جغرافیایی، در زمان ثبت‌نام علاوه بر قولنامه، ارائه تصویر سند موجر نیز الزامی است.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی در هر مدرسه‌ای که تحصیل می‌کنند بدون حضور آنان و اولیا در فرصت مقرر در مدرسه ثبت نام خواهند شد.

وی تاکید کرد: باید ثبت نام دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سناد انجام شود و در مهلت مقرر اولیا از ثبت نام فرزندشان در مدارس اطمینان حاصل کنند.

طاهرخانی گفت: در مدارس نمونه دولتی هزینه کلاس‌های فوق برنامه با پیشنهاد انجمن اولیاء و مربیان و تصویب در شورای آموزش و پرورش مشخص می‌شود.

استان قزوین دارای 230 هزار دانش آموز در مناطق 14گانه آموزش و پرورش است که از این تعداد 118 هزار نفر در مقطع ابتدایی مشغول تحجصیل می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار