بست نشینی دوباره دلواپسان در جایگاه هیات رئیسه

اصولگرایان به از حد نصاب افتادن سوال از روحانی معترضند

تهران (پانا) - اعضای اصولگرای مجلس شورای اسلامی با جمع شدن در جایگاه هیات رئیسه مجلس به از حد نصاب افتادن سوال از رئیس جمهوری اعتراض کردند.

کد مطلب: ۸۲۵۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بست نشینی دوباره دلواپسان در جایگاه هیات رئیسه

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در حالی پیگیری می شود که نمایندگان اصولگرای مجلس که خواستار طرح از حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان بودند در اعتراض به از حد نصاب افتادن تعداد امضاهای طرح سوال از روحانی دست به اعتراض زده اند.

این نمایندگان در جایگاه هیات رئیسه خانه ملت و پشت سر علی لاریجانی که فردا برای کسب دوباره کرسی ریاست باید به رقابت با محمدرضا عارف بپردازد، تجمع کرده اند.

مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم که از طراحان سوال و پیگیران اصلی تحقق آن بود اقدام به بست نشینی در جایگاه هیات رئیسه بهارستان کرده است.

محمد علی وکیلی، دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و از اعضای فراکسیون امید خانه ملت مشغول رایزنی با وی برای پایان بخشیدن به این اقدام خود است.

ذوالنوری اعتقاد دارد که با توجه به اینکه از زمان اعلام گزارش سوال از رئیس جمهوری به هیات رئیسه 12 ساعت گذشته است، طرح سوال امروز باید اعلام وصول میشد و خروج آن از دستور غیرقانونی است.

محمد حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، ولی داداشی، سخنگوی کمیسیون اصل نود، جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و کوچکی نژاد که همگی از اعضای دلواپس پارلمان دهم محسوب می شوند ذوالنور را در جایگاه هیات رئیسه همراهی می کردند.

پیش از و در جریان طرح سوال قبلی از رئیس جمهوری که سرنوشتی مشابه همین طرح داشت نیز اصولگرایان خانه ملت اقدام به تحصن و بست نشینی در جایگاه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی کرده بودند اما تاثیری در روند کار اجرایی پارلمان نداشت و سوال از روحانی از دستور کار بهارستان خارج شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار