امضاهای طرح سوال از روحانی از حد نصاب افتاد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از حد نصاب افتادن امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۵۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
امضاهای طرح سوال از روحانی از حد نصاب افتاد

ولی داداشی، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پانا با اشاره به آخرین وضعیت امضاهای طرح سوال از رئیس جمهوری اظهار کرد: «این سوال درباره موسسات مالی و اعتباری بوده که با توجه به تلاشهای دولت و رایزنی نمایندگان دولت با نمایندگان خواهان سوال، امضاهای این طرح از حد نصاب (73 امضا) افتاده است.»

بر اساس این گزارش، بدین ترتیب این طرح از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج خواهد شد.

پیش از این نمایندگان خواستار سوال از حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در جلسه کمیسیون اقتصادی با حسینعلی امیری، معاون پارلمانی و لعیا جنیدی، معاون حقوقی جلسه ای داشتند که در آن از پاسخ های نمایندگان رئیس جمهوری قانع نشدند و گزارش سوال را به هیات رئیسه بهارستان ارسال کردند که امروز مشخص شد امضاهای این طرح سوال از حد نصاب افتاده است.

نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی با توجه به کاهش امضاهای طرح سوال از روحانی جنب و جوش خاصی در صحن علنی امروز (سه شنبه) بهارستان پیدا کرده اند.

مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم پیش از این خبر اعلام وصول طرح سوال از روحانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی داده بود که بنابر اظهارات سخنگوی کمیسیون اصل نود بهارستان امضاها از حد نصاب افتاده است.

احمد امیر آبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس هم اکنون در صحن علنی در حال رایزنی با نمایندگان برای بازگرداندن تعداد امضاهای لازم برای سوال از رئیس جمهوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار