فرماندار جم:

غنی سازی سازی اوقات فراغت در دستور کار دستگاه های اجرایی شهرستان جم قرار گیرد

جم ( پانا ) فرماندار جم در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان موظفند در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همکاری لازم را با مجموعه آموزش و پرورش به عمل آورند.

کد مطلب: ۸۲۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
غنی سازی سازی اوقات فراغت در دستور کار دستگاه های اجرایی شهرستان  جم قرار گیرد

محمد حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش جم اظهار داشت: متولیان امر در اوقات فراغت دانش آموزان باید شرایطی را فراهم کنند که زمینه حضور حد اکثری و استفاده بهینه دانش آموزان فراهم شود.

وی افزود: فعالیت های تابستانی باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا زمینه رشد و شکوفایی خلاقیت ها و بروز استعدادهای دانش آموزان را به همراه داشته باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: تمامی دستگاههای اجرایی در شهرستان موظفند در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان همکاری های لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

حسینی با تاکید بر برگزاری کلاسهای کیفی در پایگاه های تابستانی گفت: باید آسیب شناسی لازم در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان در سال های گذشته صورت گیرد و جهت حضور هر چه بیشتر دانش آموزان، رشته های پر جاذبه و پرکاربرد، مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام گنجی امام جمعه جم نیز در این نشست با تاکید بر مفید بودن برنامه ها در این پایگاه ها افزود: باید بازنگری لازم در نحوه اجرای برنامه ها در کلاس های تابستانی صورت گیرد و بر کیفیت هر چه بهتر برنامه تاکید شود.

پیش از این نیز مدیر آموزش و پرورش جم از برگزاری 15 پایگاه تابستانی در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: فعالیت های تابستای امسال با شعار "هر دانش آموز یک مهارت" در 35 رشته و در قالب 15 پایگاه در شهرستان برگزار می گردد.

خلیل نیکخواه در بخشی از سخنان خود با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و تربیتی افزود: همدلی و همکاری مسئولان و نگاه مثبت آنان در همراهی با آموزش و پرورش از عوامل موفقیت این شهرستان در استان و کشور است.

دبیر شورای آموزش و پرورش جم گفت: علی رغم اقدامات بسیار خوب در حوزه های زیر ساختی آموزش و پرورش، همچنان شهرستان جم با کمبود فضای آموزشی مواجه است.

وی با اشاره به کمبود زمین جهت ساخت مدرسه در شهر جم تصریح کرد: با توجه به مهاجر پذیر بودن و رشد چشمگیر دانش آموزی، شهر جم با چالش بزرگ کمبود زمین جهت احداث فضای آموزشی روبروست.

نیکخواه ضمن دعوت از خیرین جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش گفت: در سال های اخیر خیرین در اهدا زمین به آموزش و پرورش عملکرد مطلوبی داشته اند اما همچنان به نگاه مثبت آنها نیازمندیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار