استاندار چهارمحال و بختیاری از تشکیل اتاق فکر در امور جوانان خبر داد :

ضرورت تشکیل اتاق فکر در امور جوانان

شهرکرد ( پانا) -استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به ضرورت توجه به جوانان و ساماندهی جوانان بر تشکیل و راه اندازی اتاق فکر در امور جوانان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تشکیل اتاق فکر در امور جوانان

اقبال عباسی روز یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: با تشکیل اتاق فکر و استفاده از ظرفیت جوانان از طیف ها و گروه های مختلف می توان از توان فکری این قشر در تصمیم گیری ها استفاده کرد.

وی از تشکیل اتاق فکر در امور جوانان در استانداری خبر داد و گفت :در این اتاق فکر، جلساتی با مشاوران در امور جوانان استان برگزار و از برنامه و پیشنهادات مطلوب استفاده می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از اداراتی که مشاور در امور جوانان انتخاب کردند از مابقی مدیران، فرمانداران و شهرداران و بخشداران خواست تا هر چه سریعتر مشاور خود در امور جوانان را انتخاب کنند.

عباسی با اشاره به فضاهای عمومی بلااستفاده در شهرها خاطرنشان کرد: هر شهرداری که بتواند این فضاها را با استفاده از چمن مصنوعی به فضای سبز تبدیل کند ،هزینه آن پرداخت می‌شود .

وی تاکیدکرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورتی که بتوانند فضاهای مازاد خود را در شهرها و روستاها به فضای سبز تبدیل کنند هزینه آن از همان محل پرداخت می‌شود .

استاندار تاکید کرد: امروزه جوانان در حوزه‌های مختلف مانند سیاسی و اقتصادی بسیار نسبت به مدیران ناامید هستند ،باید توجه داشت که عدم ارتباط با جوانان باعث ایجاد این حس نا امیدی می‌شود .

وی خواستار حمایت از طرح‌های اشتغال زایی با اولویت جوانان شد و گفت: آموزش‌هایی که برای ایجاد اشتغال به جوانان داده می‌شوند باید کاربردی‌تر و در زمینه‌هایی همچون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار