مدیرکل بهزیستی استان مرکزی :

فلسفه راه اندازی سازمان های مردم نهاد پیگیری مطالبات جامعه هدف بهزیستی است

اراک (پانا) - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: فلسفه راه اندازی سازمان های مردم نهاد و غیردولتی قرار گرفتن آنها در کنار دولت برای پیگیری مطالبات جامعه هدف بهزیستی است و سازمان ها می بایست مسئولیت پذیری را در خود ارتقاء دهند.

کد مطلب: ۸۲۵۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
فلسفه راه اندازی سازمان های مردم نهاد پیگیری مطالبات جامعه هدف بهزیستی است

زهرا امینی در نشست مشورتی با سازمانهای مردم نهاد و تحت نظارت بهزیستی استان مرکزی افزود: انجمن سازمان های مردم نهاد باید به صورت جدی وارد میدان شده و ارتباط مستمر و راهبردی داشته باشد تا اگر مشکلی به وجود آمد، با توجه به اطلاعاتی که افراد در اختیار دارند، بتوانند مشکلات را بررسی کرده و برنامه های خود را در این خصوص ارائه دهند.

وی ادامه داد: با اولویت دادن به تقاضاها و نیازهای صنفی بر درخواست های فردی باید بتوانیم گام های اثرگذاری در جهت تحقق مطالبات جامعه هدف برداریم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: انتظار است که مراکز با به اشتراک گذاشتن ظرفیت ها و توانایی های خود ضمن افزایش توان اجرایی با تمرکز به فعالیت های خود و پیشبرد اهداف زمینه حرکت روبه جلو و بروز رسانی داشته باشند.

امینی سیاست دولت کنونی را سهم بیشتر مردم در مشارکت های عمومی دانست و اظهار داشت: دولت قول داده با کمک مردم مشکلاتشان را مرتفع سازد و اگر ما بخواهیم این امر را عملی کنیم، باید راهکاری برای خود تعریف کرده و طبق آن به مشکلات مردم رسیدگی نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار