در گفت‌وگو با پانا

حبیب‌زاده، عضو شورای شهر تهران: گزارش رسمی درباره میزان تلفات کارگری در خط 3 متروی تهران نداریم

همواره بر ایمنی کارگران تاکید داریم

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران گفته است که گزارش رسمی درباره میزان تلفات رسمی در خط 3 متروی تهران به شورای شهر نرسیده است .

کد مطلب: ۸۲۴۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حبیب‌زاده، عضو شورای شهر تهران: گزارش رسمی درباره میزان تلفات کارگری در خط 3 متروی تهران نداریم

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با پانا با تأکید بر موضوع ایمنی در عملیات‌های عمرانی در شهر تهران گفت: ما همواره درباره موضوع ایمنی تأکید داریم و «اول ایمنی، بعد کار» به عنوان شعار ما تلقی می‌شود، ضمن اینکه در جلسات شورای شهر تهران نیز درباره رعایت ایمنی تذکر می‌دهیم.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران افزود: درخواست اعضای شورای شهر از مجموعه پیمانکاران و افرادی که مستقیم و غیرمستقیم با شهرداری کار می‌کنند این است که ابتدا ایمنی را مد نظر قرار بدهند و آنچه را که در قانون کار در این زمینه اشاره شده است، مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی شهر تهران گفت: به طور معمول در اکثر پروژه‌هایی که در شهر تهران در حال اجراست با بازدیدهایی که مکرر انجام می‌دهیم موضوع ایمنی کار رعایت می‌شود.

حبیب‌زاده درخصوص آمار تلفات کارگری صورت گرفته در پروژه‌های عمرانی از جمله احداث خط 3 مترو گفت: گزارش رسمی درباره میزان تلفات ندارم. اما تمامی مطالبات کارگران در شورای شهر پیگیری می‌شود و موضوع ایمنی کارگران نیز از موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد.

چندی پیش یکی از کانال‌های تلگرامی مدعی شد که در یکی از پروژه‌های شهری تهران 14 کارگر بر اثر حوادثی چون ریز سگمنت،ریزش دیواره ،سقوط مصالح فوت شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار