معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

خرمشهر مرکز ثقل دوران دفاع مقدس است

ارومیه(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: درگیریهای خرمشهر و در نهایت آزادی این شهر نقطه عطف و مرکز ثقل دوران دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۸۲۴۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
خرمشهر مرکز ثقل دوران دفاع مقدس است

قدرت الله قاسمی در آیین گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در خصوص اهمیت این روز گفت: سوم خرداد در تاریخ دفاع مقدس جایگاه خاصی دارد. درگیریهای خرمشهر و در نهایت آزادی این شهر نقطه عطف و مرکز ثقل دوران دفاع مقدس بوده و موجب تقویت اعتماد به نفس رزمندگان شده است.

قاسمی افزود: دوران دفاع مقدس به دو بخش قبل و بعد از عملیات بیت المقدس تقسیم می شود، در روز سوم خرداد خرمشهر با شکوهمندی خاصی آزاد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی همکاری و همدلی همه نیروهای مسلح را از دلایل اصلی ازادسازی خرمشهر عنوان کرد و اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس اوج همکاری سپاه و ارتش و نیروهای مردمی را به رخ همگان کشید.

قاسمی به ماهیت گرامیداشت ایام دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع دفاع مقدس گنجینه و میراث فرهنگی و هویت ایرانیان است. با گرامیداشت روزها و ایام دفاع مقدس با شهدایمان تجدید عهد می کنیم

وی گفت: غیرت شهدا و رزمندگان اجازه ورود هر متجاوز را به کشور و خاک ایران نمی داد و این مهم تا پایان جنگ ادامه نیز یافت.

قاسمی ادامه داد: اراده و ایمان در ایام دفاع مقدس ابزارهای پیروزی در ایام دفاع مقدس بود که امروز نیز باید این دو ابزار را برای موفقیت در زندگی شخصی در نظر داشته باشیم.


وی همدلی و همراهی را دو حلقه مهم در ایام دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همراهی و همدلی ملت و تکیه نکردن به ابزار های مادی نیز از نمودها و دلایل پیروزی در جنگ تحمیلی بود لذا برای پیروزی در مقابل مشکلات، خداباوری و توکل را پیشه قرار دهیم تا موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار