دو مدیرکل وزارت کشور منصوب شدند

تهران (پانا) - وزیر کشور طی احکام جداگانه «حسین قاسمی» را به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی و «ستار کیان ارثی» را به سمت مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۲۴۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دو مدیرکل وزارت کشور منصوب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور خطاب به «حسین قاسمی» بر برنامه ریزی، پیگیری و تحقق تامین و حفظ نظم عمومی و ارتقاء آن، بررسی و آسیب شناسی مسائل انتظامی، بررسی و اظهارنظر کارشناسی درخصوص طرح ها و برنامه های نیروی انتظامی تاکید شده است.

*متن حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به حسین قاسمی به این شرح است:
«نظر به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون امنیتی، انتظامی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی منصوب می نمایم.
برنامه ریزی برای تامین و حفظ نظم عمومی و ارتقاء آن، بررسی و آسیب شناسی مسائل انتظامی، بررسی و اظهارنظر کارشناسی درخصوص طرح ها و برنامه های نیروی انتظامی در بخش انتظامی و تهیه و تدوین بودجه، توسعه و آموزش نظم، تهیه شاخص ها و معیارهای اندازه گیری نظم و پویاسازی واحدهای ذیربط از جمله اموری است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد سبحان و در راستای برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید از طریق برنامه ریزی مناسب و شایسته نسبت به پیگیری و تحقق آن تلاش و اهتمام نمائید.
توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

** کیان ارثی مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور شد
رحمانی فضلی همچنین در حکم دیگری «ستار کیان ارثی» را به سمت مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور منصوب کرد.
*متن حکم انتصاب مدیرکل جدید رفاه و پشتیبانی وزارت کشور به این شرح است:
«نظر به مراتب تعهد و سوابق اجرایی و مدیریتی جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به سمت مدیرکل رفاه و پشتیبانی منصوب می شوید.
مدیریت و برنامه ریزی در تامین نیازها، نگهداری و بهره برداری مناسب از کلیه تجهیزات، امکانات و منابع، ساماندهی فضاهای اداری، نظارت و مدیریت دقیق بر انجام قراردادها و عملکرد پیمانکاران با صرفه و صلاح وزارت متبوع و رسیدگی به امور رفاهی و سلامت کارکنان از اهم وظایف و مسئولیتهای جنابعالی است که انتظار دارد به خوبی محقق گردد.
توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار