دانش آموزان دلیجانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی خوش درخشیدند

اراک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان با حضور مناطق و شهرستان های استان در اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

محسن رفیعی در گفت و گو با پانا افزود: در این دوره از مسابقات بیش 30 دانش آموزشهرستان دلیجان به مرحله استانی راه پیدا کردند و از این تعداد 7 نفر موفق به کسب مقام های استانی شدند.

وی ادامه داد: دانش آموز محمد شعبانی از دبیرستان شهید بهشتی در رشته صحیفه سجادیه مقام اول استانی، دانش آموز محمد مهدی حیدری فر از دبیرستان شهید بهشتی در رشته صحیفه سجادیه مقام سوم استانی، دانش آموز محمد حسن مرادی از دبیرستان شهید بهشتی در تفسیر قرآن کریم مقام سوم استانی و دانش آموز رضا ابراهیمی از دبیرستان علی بن ابیطالب(ع) در رشته اذان رتبه دوم استانی را کسب کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: گروه همخوانی دارالقرآن نور اهل بیت (ع) نیز در این دوره از مسابقات رتبه اول استانی را کسب کرد.

رفیعی اظهار داشت: در بخش دانش آموزان دختر نیز دانش آموز زهرا سادات خدابخشی در رشته انشای نماز رتبه سوم استانی، دانش آموز زینب رحیمی در رشته احکام رتبه دوم و دانش آموز فاطمه لطیفی در رشته صحیفه سجادیه رتبه اول را بدست اوردند.

.ی این موفقیت را به دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان تبریک گفت و برای این دانش آموزان آرزوی موفقیت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار