معاون پشتیبانی استان درمراسم تجلیل از اعضای شورای اطلاع رسانی اداره کل:

اگر آموزش و پرورش می خواهد به بالندگی برسد باید روابط عمومی پویا داشته باشد

زنجان (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان در مراسم تجلیل از اعضای شورای اطلاع رسانی اداره کل گفت: اگر آموزش و پرورش می خواهد به بالندگی برسد باید روابط عمومی پویا داشته باشد.

کد مطلب: ۸۲۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اگر آموزش و پرورش می خواهد به بالندگی برسد باید روابط عمومی پویا داشته باشد

صبح امروز طی مراسمی و با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل،از اعضای شورای اطلاع رسانی و رابطین اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان در معاونت های اداره کل،تجلیل گردید.

یعقوب علی عبادی در این مراسم ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت:روابط عمومی ها بازوی توانای سازمان در تصمیم سازی و تصمیم گیری هستند.

وی با اشاره به لزوم تنویر افکار عمومی از فعالیت های یک سازمان افزود:فرهنگ سازی در این خصوص در درون و بیرون از یک سازمان بر عهده روابط عمومی می باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت استان تصریح نمود:در دستگاه آموزش و پرورش نیز با توجه به ماموریت و وظیفه خطیر فرهنگی،روابط عمومی نقش کلیدی در رسیدن به اهداف دارد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر برقراری ارتباط دو سویه بین آموزش و پرورش و مخاطبان ابراز داشت:روابط عمومی باید ضمن برقراری این ارتباط،تعامل و تعادل خوبی فی مابین ایجاد کند.

عبادی ادامه ادامه داد:امروزه با توجه به گسترش ارتباطات از طریق فضای مجازی و آسیب های ناشی از آن،وظیفه روابط عمومی نیز بسیار حساس شده است.

عبادی تاکید نمود:مدیریت و کنترل بخشی از تهدیدات فضای مجازی بر روابط عمومی است.

وی متذکر شد:اگر آموزش و پرورش می خواهد به بالندگی برسد باید روابط عمومی پویا داشته باشد.

عبادی با اشاره به اینکه توسعه انسانی منوط به روابط عمومی پویا است گفت:اگر کار روابط عمومی حرفه ای باشد تصمیمات روشن تر خواهد بود و در نتیجه باید جایگاه و پایگاه روابط عمومی را بالا ببریم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت استان در ادامه اظهار داشت:شورای اطلاع رسانی اداره کل نیز بازوی روابط عمومی در اداره کل هستند و باید روی اخبار تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی یادآورشد:این شورا نشان دهنده گستردگی کار روابط عمومی و نشان از پویایی روابط عمومی داخل اداره کل دارد.

وی افزود:امیدواریم از تمام ظرفیت های روابط عمومی برای ارتقا دستگاه نهایت استفاده به عمل آید.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل به اعضای شورای اطلاع رسانی توصیه نمود،در عین رقابت ارتباط قوی داشته باشند و با یکدیگر همکاری نمایند.

عبادی در پایان با تاکید بر این که فقط روابط عمومی می تواند ارتباط و اعتماد ایجاد کند گفت:ما موظیم کار تیمی انجام دهیم و در درج اخبار باید توازن ایجاد کنیم و اخبار تمام معاونت ها را بر اساس همین توازن در پورتال درج نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار