راهبرد اصلی پلیس قم تمرکز بر پیشگیری و تقویت بخش های اجرایی و عملیاتی است

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان گفت: راهبرد اصلی پلیس در استان قم تمرکز بر پیشگیری و تقویت بخش های اجرایی و عملیاتی است.

کد مطلب: ۸۲۲۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
راهبرد اصلی پلیس قم تمرکز بر پیشگیری و تقویت بخش های اجرایی و عملیاتی است

سردار "کاظم مجتبایی" ضمن قدردانی از تلاش بخش های مختلف انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی استان قم، هدف اصلی قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت را تمرکز بر پیشگیری و اقدامات پیش دستانه برشمرد.

وی یکی از اهداف راهبردی پلیس را استمرار و گسترش کشف سرقت ها دانست و لازمه آن را بهره گیری از ظرفیت های درون سازمانی شامل تجهیزات، عوامل انسانی و برون سازمانی شامل هماهنگی با دستگاه هایی همچون دستگاه قضائی، سپاه و بسیج بیان کرد.

سردار مجتبایی بیان داشت: شاخص های کشف سرقت در قم بالا است و باید بیش از پیش بر مقوله پیشگیری متمرکز شویم، بنابراین راهبرد اصلی پلیس در استان تمرکز بر پیشگیری و تقویت بخش های اجرایی و عملیاتی است که بتوانند در صحنه به خوبی حضور پیدا کرده و با جدیت سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان این که بیشترین سرقت ها در هسته مرکزی شهر و مربوط به سرقت موتورسیکلت است، افزود: باید در هسته مرکزی پارکینگ موتورسیکلت احداث شود.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه ضمن تاکید بر استقرار کانکس های پلیس در نقاط جرم خیز گفت: امسال یکی از راهبردهای پلیس قم افزایش 10 درصدی کشف سرقت و کاهش 5 درصدی وقوع سرقت بوده که باید بیش از پیش نسبت به این 2 موضوع اهتمام داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار