ارزشیابی کتاب آمادگی دفاعی پایه نهم در استان اصفهان در حال انجام است

اصفهان (پانا) - رییس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان : بر اساس ابلاغ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی پروژه ارزشیابی کتاب آمادگی دفاعی پایه نهم در استان اصفهان درحال انجام است.

کد مطلب: ۸۲۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ارزشیابی کتاب آمادگی دفاعی پایه نهم در استان اصفهان در حال انجام است

رییس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با تبیین اهمیت ارزشیابی کتابهای درسی، به منظور نیاز سنجی، اصلاح، بهبود برنامه درسی و مشارکت استان در این فرایند مهم گفت : بر اساس ابلاغ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت متبوع، ارزشیابی و نیاز سنجی درس آمادگی دفاعی پایه نهم همزمان با 9 استان منتخب کشور در حال انجام است .

خلیلی افزود: با همکاری اداره آموزش دوره اول متوسطه اداره کل، در 3 ناحیه و 4منطقه استان با حضور بیش از 80 نفر دانش آموز و 25 دبیر ارزشیابی انجام می پذیرد.

وی با اشاره به انواع مولفه های مورد ارزیابی، با حضور در آموزشگاه خوارزمی منطقه برخوار و همدانیان ناحیه 6 ابراز امیدواری کرد که نظرات ارزشمند دانش آموزان و دبیران مربوطه راهکار مناسبی در بهبود و اصلاح محتوای آموزشی خواهد بود، همچنین ارتباط مستمر و موثر با مدیران و مسئولین پروژه ارزشیابی در وزارت متبوع و هماهنگی ها و پشتیبانی های اداری و تیم اعتبار سنجی استان را از تمهیدات ضروری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار