مردم در تهیه اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان هیچ دغدغه ای نداشته باشند

ارومیه (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: اقلام مورد نیاز مردم تحت نظارت دستگاه های نظارتی و بصورت منطقی در بازار توزیع خواهد شد تا مردم از بابت تهیه مایحتاج مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان دچار مشکل نشوند.

کد مطلب: ۸۲۱۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم در تهیه اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان هیچ دغدغه ای نداشته باشند

رضا حسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش خرید برخی از اقلام پر مصرف در این ماه گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سهمیه هر استان از نظر اقلام پر مصرف و کالاهای مورد نیاز مردم در نظر گرفته شده و این کالاها به مقدار مورد نیاز در انبارهای استان وجود دارد و مردم از بابت تهیه اقلام مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: در صورت کاهش و یا کمبود کالای مورد نیاز مردم و بویژه گوشت قرمز که در استان کم تولید می شود ، این اقلام از استاهای همجوار تهیه و در اختیار مردم قرا خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به زندگی بخشی از مردم استان در روستاها تاکید کرد: تلاش شود اقلام مورد نیاز روستائیان و عشایر استان نیز از طریق تعاونی های مصرف روستائیان و شبکه های توزیع روستایی در اختیار روستا نشینان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه و نظارت کافی و رعایت اصول بهداشتی در روند پخت نان را مورد تاکید قرار داد .

در این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از روند آماده سازی کالاهای مورد نیاز مردم را ارائه گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار